Pędzel do podkładu Hakuro H50s opinia

Wiele z was ciekawił pędzel do podkładu Hakuro H50s, z resztą ja sama nie wiedziałam czego się po nim spodziewać ponieważ do tej pory nie odważyłam się na tę metodę aplikacji. Zazwyczaj podkłady nakładałam za pomocą palców ze względu na ciepło. Tym razem zaryzykowałam i zachęcona wieloma pozytywnymi opiniami wypróbowałam go na własnej twarzy. Z jednego z pędzelków Hakuro jestem już zadowolona, od dłuższego czasu stosuję go do kości policzkowych. (więcej...)



Tym razem czas na opinię Hakuro H50s:

Jest to mniejszy odpowiednik H50, ale myślę, że lepszy bo dociera do miejsc trudno dostępnych (okolice nosa, pod okiem). Sam pędzel jest bardzo wygodny, ma miękkie włosie co powoduje, że aplikacja jest przyjemniejsza. Włoski nie wypadają! łatwo się go myje, za pomocą np. produktów do demakijażu lub wody z mydłem. Sama aplikacja jest łatwa, wystarczy jedynie zwracać uwagę na kierunek aplikacji czyli od środka twarzy, po zewnętrzne części twarzy. Myślałam, że ze względu na to, że jest to pędzel będą widoczne ślady na twarzy, jednak ku mojemu zdziwieniu podkład tak się wtapia, że nie widać żadnych śladów po pędzlu. Jedyną wadą jest to, że ''zżera'' on trochę kosmetyku ale dla mnie to nie stanowiło akurat dużego problemu. Dla lepszego efektu dobrze jest po nałożeniu makijażu przyłożyć lekko dłonie do policzków aby dostarczyć trochę ciepła skórze. Ogólnie jestem z niego bardzo zadowolona i tak się do niego przyzwyczaiłam, że wybieram na co dzień tę metodę aplikacji podkładu, was również zachęcam do wypróbowania. Cena waha się koło 35zł ale warto;)

____________________________________
a już niedługo pokażę wam cudeńka handmache na rękę, 
które jak już wiecie lub jeszcze nie wiecie uwielbiam najbardziej;)


CONVERSATION

18 komentarze:

  1. a ja właśnie dziś zamówiłam go sobie na allegro :) po tej recenzji, czekam z niecierpliwością!

    OdpowiedzUsuń
  2. Od grudnia używam pędzli Hakuro w tym tego :-) jestem oczarowana i nie wyobrażam sobie jak inaczej mogłabym nakładać podkład :-) ten pędzel równieź był jednym z ulubieńców miesiąca marca u mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez go zamowilam w dniu wczorajszym, bo mam ochote sprawdzic czy taki sposob nakladania podkladu chwalony przez blogerki rzeczywiscie sie sprawdzi, bo za gabkami raczej nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go na swojej liscie zakupów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam H50 czyli ta większą wersję i też jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bardzo lubie te pędzelki;p mysle że Hakuro i Maesto w ogóle najlepiej mi odpowiadają ze wszytskich z których miałam okazję korzystac;))

    akurat co do podkładu to też jendaj najczęsciej palcami to robię, bo jest najszybciej i wydaje mi się, że najmniej wtedy zużywam kosmetyku;p

    pozdrawiam i zapraszam do oceny koljenego nowego make upu:***

    OdpowiedzUsuń
  7. niedawno go kupiłam i przyszedł, jeszcze nie używałam, ale idę użyć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam H52 ale zamierzam zakupić jeszcze ten żeby mieć na zmianę;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Również używam tego pędzelka i jestem zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam już pędzel do podkładu i także z HAKURO, ale gdybym go nie miała, to po twojej recenzji na pewno skusiłabym się na tego ;) a może skuszę... ;>
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten pędzel na mojej wish i zamierzam w niedalekiej przyszłości go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam hakuro H24 i bardzo go sobie cenię ;D
    Śliczne handmade'y ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo go lubię i dałam za niego tylko 26zł, nie licząc przesyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. You ought to take part in a contest for one of the finest sites on the internet.
    I will recommend this web site!

    My website - paid Surveys

    OdpowiedzUsuń
  15. Hi, i read your blog from time to time and i own a similar one and
    i was just curious if you get a lot of spam comments? If so how do you protect against it, any plugin or anything you
    can suggest? I get so much lately it's driving me crazy so any assistance is very much appreciated.


    Also visit my weblog :: free music downloads (http://twitter.com/Music0Downloads/status/596035206915559424)

    OdpowiedzUsuń
  16. My brother recommended I may like this web site. He was once entirely right.
    This submit truly made my day. You cann't believe simply how a lot time I
    had spent for this info! Thanks!

    Feel free to visit my site :: quest bars

    OdpowiedzUsuń
  17. I have been surfing online more than 4 hours today, yet I never found any interesting article like yours.
    It is pretty worth enough for me. Personally, if all website owners and bloggers made good content as you did, the net will
    be a lot more useful than ever before.

    Also visit my web page: quest bars

    OdpowiedzUsuń