Nowości! Affinitone HD, Pharmaceris od drogerii Sekret Urody, zestaw Golden Rose


Dzisiejsze przesyłki należą do firmy Maybelline:
Podkłady Affinitone HD w odcieniach :
03 LIGHT SAND BEIGE
09 OPAL ROSE
Odcienie zbliżone do siebie choć 09 bardziej opalizujący, z tego co widzę po pierwszym zastosowaniu. Będę mogła w końcu wypróbować tę nowość więc oczekujcie recenzji;)

___________________________________________________________________________________

Druga przesyłka jest od drogerii Sekret Urody, od Magdaleny za którą bardzo dziękuję ;)
Produkty Pharmaceris 
krem odżywczy na noc
oraz
nawilżający krem do twarzy na dzień z ochroną przeciw UV 30SPF

Dodatkowo gazetka drogeryjna. Żałuję, że u mnie nie ma Drogerii i nie skorzystam z kuponów ale jeśli Sekret Urody u was jest to szukajcie gazetek bo w środku znajdziecie też próbki!

Odsyłam was również na forum, oraz stronę główną gdzie możecie poznać i dowiedzieć się czegoś więcej na temat URODY I ZDROWIA ! : http://sekreturody.com/forum/
Fanpage:  https://www.facebook.com/Drogeriesekreturody
 _______________________________________________
a na koniec jeszcze konkursowy zestaw Golden Rose, pięknie zakapowany ;)
 

CONVERSATION

15 komentarze:

  1. Uwielbiam Pharmaceris :) Mam ten Top Coat z GR i powiem, że zadowolona to ja nie jestem :( Powoduje pękanie lakieru a co za tym idzie szybsze odpryskiwanie :( Szukam czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze ale świetne przesyłki zazdroszcze! :)
    Pierwszy fluid mam jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Affinitone, jeden z moich ulubionych podkładów :D a z Pharmaceris już od dawna poluję na jakiś krem na noc ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię Affinitone,kiedyś używałam go non stop:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale dobroci, tylko pozazdroscic :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostałaś ciemniejsze odcienie niż ja, zazdroszczę :) Opal rose jest chyba najlepszy dla mnie, a nigdy nie dostałam odpowiedniego koloru:) cały czas naturalne creamy...

    OdpowiedzUsuń
  7. no no, świetne kosmetyki! Z Affinitone na pewno będziesz zadowolona, jeden z najlepszych podkładów na rynku moim zdaniem. Takie kremy z filtrem z chęcią bym przygarnęła!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten podkład miałam i niestety sie nie sprawdził. Straszny efekt maski robi.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja lubię ten podkład bardzo, jedyną wadę jaką zauważam w nim to, to, że wysusza i to coś mocno

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne przesyłki, nic tylko pozazdrościć! :)
    Zapraszam do mnie na post o kosmetykach do cery trądzikowej!

    OdpowiedzUsuń
  11. ile cudeniek śliczna dostałaś no to nic tylko czekać na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. GRATULUJĘ przesyłek,życząc przyjemnego użytkowania :)
    Za tym podkładem nie przepadam,jak dla mnie jest zdecydowanie za rzadki...

    OdpowiedzUsuń
  13. Amazing! Its genuinely remarkable paragraph, I have got much clear
    idea regarding from this post.

    Feel free to visit my web blog; paid surveys

    OdpowiedzUsuń