Recenzja ziołowych produktów Fitomed




 Firma funkcjonująca od ponad 10 lat na rynku, pomagając rozwiązywać przy tym problemy kosmetyczne i dermatologiczne swoich klientów. Jeśli masz problemy skórne i cenisz jakość w rozsądnej cenie to coś dla Ciebie. W tym wpisie znajdziesz 2 produkty z oferty łagodnych kosmetyków ziołowych polecanych przez firmę FITOMED.


płyn do kąpieli
 Jeżeli szukacie czegoś relaksującego to zapraszam do zainteresowania się tym właśnie produktem. Jest to ziołowy produkt (kwiat arniki, kasztanowiec, igliwie sosnowe, marzanka), o średnim zapachu i płynie w kolorze zgniłej zieleni ale myślę, że nie trzeba od razu się zniechęcać. Płyn z Mydelnicy lekarskiej relaksuje, zmiękcza wodę i zapobiega wysuszaniu skóry. Do wanny napełnioną wodą wlewam ok. 3 nakrętki i to wystarczy aby woda zaczęła się pienić. Po kąpieli skóra nie jest wysuszona, a średnio przyjemny zapach nie zostaje na skórze. Myślę, że dla osób z problemami skórnymi będzie to świetny kosmetyk. Ogólna ocena: 3/5



żel pod prysznic
Przeznaczony do skóry suchej i wrażliwej ziołowy żel pod prysznic zawiera wyciągi z lipy, rumianku, prawoślazu i owsa. Mieszanka nadzwyczajna ale warto pamiętać o tym, że to produkt ziołowy, ma swój specyficzny zapach ale co do konsystencji i działania nie mam przeciwwskazań. Dobrze się sprawdza, myje, nawilża i co najważniejsze nie podrażnia skóry. Moja ocena 3/5


Dziękuję firmie za skorzystanie z oferty i odsyłam was na stronę główną kosmetyków FITOMED

kosmetyki nie testowane na zwierzętach

CONVERSATION

7 komentarze:

  1. Zapraszam do mnie na rozdanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego co mi wiadomo, to żadne kosmetyki teraz nie mogą być testowane na zwierzętach więc ten znaczek można podpiąć do każdego produktu :)
    Co do kosmetyków to również miałam okazję je wypróbować. Również zapach niezbyt mi odpowiadał. Jednak dla osób z wrażliwą skórą z pewnością nadają się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Za ładnie nie wyglądają,ale buteleczki to nie wszystko,może być naprawdę warto je zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żel właśnie testuje i w sumie tak jak wszystkie kosmetyki Fitomed szczerze go polubiłam. Płyn do kąpieli też miałam, ale z lipą - świetny był ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dopiero będę stosować produkty Fitomed, u mnie szampon i odżywka do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś szampon z Fitomedu do włosów tłustych i byłam nim zachwycona. Faktycznie hamował przetłuszczanie, nie działał drażniąco (miałam wtedy problemy ze skórą głowy po kuracji na wypadanie włosów przepisanej przez DERMATOLOGA! ;/). Niestety teraz nie mogę go znaleźć w stacjonarnych sklepach... Od siebie polecam :)

    OdpowiedzUsuń