Recenzja płynu do płukania jamy ustnej DentoFresh + Fitomed

Tym razem zapraszam na recenzję płynu do płukania jamy ustnej DentoFresh:


Moja opinia:
Bardzo dobry, mocno odświeżający płyn do płukania jamy ustnej. Intensywny smak mięty, szałwii, tymianku i eukaliptusa. Zapobiega powstawaniu bakterii, odświeża oddech szczególnie stosowany po każdym myciu zębów. Do stosowania zazwyczaj 2 razy dziennie, po ok. 15 ml płukanki. Spokojnie wystarcza gdzieś na miesiąc stosowania. Dziąsła są wzmocnione i pewnie skuteczne chronione ;) Ogólna ocena: 5/5


a kolejne testowanie będzie należeć do firmy Fitomed produkującej ziołowe produkty:



CONVERSATION

6 komentarze:

  1. Gratuluję współpracy i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z fitomedu powinnaś być zadowolona jeśli nie przeszkadzają ci ziołowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zaciekawił mnie ten płyn, tylko nigdzie go jeszcze nie widziałam..

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie czekam na paczuszkę od firmy Dento Fresh:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe jak te ziolowe produkty,... zastanawia mnie czy ładnie pachną:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fitomed ma fajne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń