Bransoletki na sznureczkach


Delikatne handmade'owe Bansoletkowo kolczykowe dzieła z TEGO profilu już poznałyście. Dziś przedstawiam wam jak prezentują się ''na żywo'' oraz jakiej są wielkości. KLIK. Nie różną się wiele od zdjęć profilowych, to produkty bardzo drobne, delikatne, ładnie się prezentują i są na każdą okazję. Ceny produktów wahają się od 5 do 15 zł i mimo iż technika ich wykonania jest bardzo prosta to każda z nas znajdzie coś dla siebie łącząc ze sobą dowolnie wybrane kolory i zawieszki (jeżeli chodzi o bransoletki). Polecam! 



CONVERSATION

16 komentarze:

  1. Mam identyczną jak ta pierwsza na pierwszym zdjęciu ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo subtelne,podobają się!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! :) uwielbiam bransoletki z charmsami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te bransoletki są naprawdę śliczne, delikatne i oryginalne, naprawdę bardzo mi się podobają. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja lubię takie delikatne piękności :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne :)
    Lubię takie bransoletki, sama mam lilou :)
    Niestety nie na moją kieszeń te bransoletki, mam zbyt dużo wydatków ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne są. Pierwsza jest najfajniejsza :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. super, szczególnie ta z nieskończonością. idealna

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę zdobyć taką ze znakiem nieskończoności. Bardzo podoba mi się pewna definicja tego symbolu ;)

    OdpowiedzUsuń