Prezentacja Shiny box - marzec


Poświątecznie wracając do codzienności: 
To już ósme pudełeczko Shiny box, które zawitało w mojej kolekcji. Bardzo lubię te białe pudełeczka bo za każdym razem kryją w sobie coś nowego;) Tym razem wiosenna odsłona pod postacią:


  • mini lakieru do paznokci OPI (odcień czerwieni)
  • masła do ciała DELIA Dermo System
  • cieni do powiek Color Tattoo 24HR Maybelline (silver)
  • potrójna pomadka Triple Core Trend Edition Oriflame (czerwień)
  • maseczka do twarzy Pure Nature Oriflame



jak wam się podoba zawartość?

CONVERSATION

18 komentarze:

  1. Lakier super kolor :) To samo pomadka ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi na marcowe niestety zabrakło już ShinyStars, muszę zacząć zbierać je od nowa ;)) Ale widzę, że tym razem ok. Bywały i gorsze i lepsze od tego ;)
    http://dashapassions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. dziwne ze pojawiają się kosmetyki z oriflamu:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem jest,to najlepsza zawartość do tej pory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. całkiem fajna zawartość, pomadka jest świetna :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Te srebrne cienie mogą wyglądać świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. no powiem CI że super pudełeczko...dużo przydatnych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kosmetyki wydają się być fajne i pewnie cieszyłabym się z zawartości :) chociaż z założenia to miały być ekskluzywne kosmetyki, a np. Ori do takich nie należy :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile dobroci! :) w ostatnim czasie słyszałam, że wysyłają słabe produkty, ale z tego co tu widzę, tym razem się postarali :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ten cień do powiek Color Tattoo - jest super, super trwały. Trzmie bardzo długo:)

    OdpowiedzUsuń
  11. cienie mny:D to chyba najbardziej mi się podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest ok.Sama sie zastanawialam czy go zakupic,ale moze nastepnym razem.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Najlepsze pudło :) I powiem szczerze, że masło Delii wpadło mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  14. poprzedni (chyba, ten z kosmetyczką) bardziej mi się podobał

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam maseczkę z Oriflame i jest super ;)

    OdpowiedzUsuń