Lawenda w mleku - dzieła sztuki;)



Ciasteczko... do złudzenia wyglądające na prawdziwe, to właśnie ono najbardziej mnie urzekło w pracach artystycznych Lawendy w mleku, profilu dostępnym na FB oraz na stronie http://lawendawmleku.pl

Mnóstwo słodyczy, miniaturowych słoiczków pełnych dżemu, czekoladek, cukierków, ciasteczek i serniczków! to wszystko niestety nie do jedzenia lecz dla uciechy oka, stworzone z modeliny przez utalentowaną artystkę. Jej dzieła umieszczone na zawieszkach, breloczkach, naszyjnikach, wisiorach, kolczykach i bransoletkach! Bardzo urzekły mnie te prace i bardzo chętnie zaprezentuję wam część z dostępnych. Zachęcam również do odwiedzenia tych stron bo te produkty to również świetny motyw na prezent;) i Uwaga! do końca kwietnia wysyłka gratis na kolczyki w kształcie lodów!




 Do mnie trafił breloczek - ciasteczko
oraz kolczyki - czekoladki
za które bardzo dziękuję;*
Niedługo pokażę wam jak prezentują się, odgrywając swoją rolę;)

CONVERSATION

14 komentarze:

  1. są rewelacyjne! wyglądają jak prawdziwe:D

    OdpowiedzUsuń
  2. popieram, slicznosci tam sa;) sama mam kolczyki i wisiorek;)

    OdpowiedzUsuń
  3. haha myślałam, że to prawdziwy pączek :D smakowicie wyglądają ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Biżuteria ładna,choć zupełnie nie w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  5. jaaakie cuda! jak tylko będę mieć trochę kasy to zaraz kupuje!

    OdpowiedzUsuń
  6. :DDDDD ja mam ostatnio wręcz obsesję na punkcie takiej biżuterii! Muszę coś takiego mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne, na początku myślałam, że są prawdziwe:)

    OdpowiedzUsuń
  8. zawsze podziwiam, choć sama wolę coś bardziej konwencjonalnego

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejuuu jakie słodkie cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Po prostu świetne aż chciałoby się chrupać a tu lipa ni dy rydy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hey! This is my first visit to your blog! We are a group
    of volunteers and starting a new project in a community
    in the same niche. Your blog provided us useful
    information to work on. You have done a marvellous job!

    my page :: paid surveys (paidsurveysb.tripod.com)

    OdpowiedzUsuń