Zupełnie odmieniona Delia Cosmetics


 

Przez jakiś czas było o niej cichutko, ale teraz powraca ze zdwojoną siłą i ze świetnymi nowościami!
Mowa oczywiście o jednej z moich ulubionych firm kosmetycznych Delia Cosmetics, która od niedawna przedstawiana jest pod nowym logiem. Zupełnie odmieniona również kolorystycznie. Tym razem uderza wiosenną, żółto-zieloną kolorystyką. Bardzo zaskoczyła mnie przesyłka z nowościami, a w niej jak zawsze znalazłam coś dla siebie:
  • emalie do paznokci, odcień mięty 179 i żółci 170
  • body tattoo tatuaż do ciała black (oraz 2 szablony)
  • BIOkorektor pod oczy żółty, rozświetlający
  • dwufazowy zmywacz do paznokci, oliwkowy, wybielająco regenerujący






Niedługo recenzja, a tymczasem odsyłam was na fanpage DELIA COSMETICS

CONVERSATION

23 komentarze:

  1. Ładne te opakowania...ja z Delii mam tylko odżywkę do paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakiery Coral Prosilk uwielbiam i ubóstwiam, bo są świetnej jakości, długo trzymają się na paznokciach i mają niezłe krycie jeśli chodzi o pastelowe odcienie. Niestety zmywacz mówił do mnie pięknie z półki sklepowej i go kupiłam, ale okazał się totalną klapą. Niestety w tym zmywaczu jest po prostu mało zmywacza! Trzeba wylać przynajmniej 1/3 opakowania, żeby zmyć wszystkie paznokcie przez co staje się niewydajny. Oliwka, która jest zawarta w tym zmywaczu, powoduje to, że wacik ślizga się po lakierze przez co zmywacz nie może penetrować lakieru, rozpuścić go i usunąć. Czynność zmywania jest pracochłonna i długotrwała. Pomysł sam w sobie dobry, ale coś poszło nie tak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj to nie dobrze, jestem ciekawa jak u mnie się sprawdzi

      Usuń
    2. mam identycznie, szkoda, bo kolory fajne.

      Usuń
  3. Bardzo podobają mi się kolory lakierków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten zmywacz i powiem tylko, że ciesze się z jego skończenia :) Strasznie słabo zmywał ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. OOO, jestem pod wrażeniem. Żółty kolor lakieru piękny... muszę sie wybrać do tego Superaka w końcu

    http://avida-dolars.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny odcień żółtego lakieru <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście odmieniona!

    Lubię Delię głównie za korektor do brwi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Delia ♥ Szykuję właśnie posta jednym ich cudeńku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam kosmetyki tej firmy ;) a żółty lakier mam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ich zmywacze są najlepsze! Ja używam od dawna w małej buteleczce niebieski, jego zapach jest cudowny, do tego świetnie radzi sobie z lakierami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. no kuszące są te opakowania i kolory lakierów:)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam ten zmywacz 2fazowy jest swietny:) kupiłam na promocji jakos za 5zł

    OdpowiedzUsuń
  13. Obecnie testuję bazę pod podkład z deli i jestem zadowolona, firma super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oo ciekawa jestem tych nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam kiedyś żółty korektor z Delii, ale tak średnio się u mnie spisywał - nie dokładnie krył moje dość widoczne cienie pod oczami :(
    A lakiery mają prześliczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nowy design:) piękne kolory lakierów. Sama z Delii miałam chyba tylko hennę, z której jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię ich kosmetyki ;)
    Lakiery śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. It's truly very complex in this active life to listen news on Television,
    so I just use the web for that reason, and take the hottest news.


    Here is my web-site ... dating sites (bestdatingsitesnow.com)

    OdpowiedzUsuń