Fitomed różany płyn do twarzy i melczko 2 w 1


Kontynuacja współpracy z Firmą Fitomed owocuje w odkrywaniu działania naturalnych składników zawartych w produktach. Przy okazji mam również szansę poznać bliżej Fitomed, który od ponad dziesięciu lat pomaga swoim klientom rozwiązywać problemy kosmetyczne i dermatologiczne.
 tym razem testuję:

Odświeżający różany płyn do twarzy o działaniu tonizującym
coś nowego, coś ciekawego, warte wypróbowania;)



Mleczko ziołowe, nawilżająco -oczyszczające 2w1




CONVERSATION

17 komentarze:

  1. U mnie ciężko z takimi produktami:( Chodzi mi o to,ze nie przepadam za takimi kosmetykami.Ciężko jest mnie namówić na ich stosowanie.
    BUZIOLEK

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię zapachu róży w kosmetykach ale może byc fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na recenzje, szczególnie płynu różanego bo mam na niego ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne rozwiązanie z tym atomizerem!
    Ciekawe gdzie można te produkty dostać

    http://avida-dolars.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. płyn recenzowałam w tym tygodniu, świetny jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Płyn różany zapowiada się interesująco:)

    OdpowiedzUsuń
  7. płyn różany jest naprawdę super. Musze się zastanowić co jeszcze mogę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię różanych kosmetyków, ale o mleczku chętnie poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za różanym zapachem a co za tym idzie za kosmetykami,w których zapach róży jest w jakikolwiek sposób wyczuwalny...

    OdpowiedzUsuń
  10. A nie mają innych zapachów tego płynu ;)?
    Bo ja ostatnio się zaczynam przyjaźnić z takimi kosmetykami ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Różany płyn - jestem na tak, tak!! Mam coś podobnego i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym zakupić coś takiego jak ten różany płyn ale nie mam pojecia gdzie to mogę dostać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tutaj: http://www.fitomed.pl/P%C5%82yn_r%C3%B3%C5%BCany_do_twarzy_do_cery_cuchej_od%C5%9Bwierza/sklep_p/?idp=19&idk=10

      Usuń
  13. dziewczyny ten płyn dostępny jest na stronie Fitomed: http://www.fitomed.pl/P%C5%82yn_r%C3%B3%C5%BCany_do_twarzy_do_cery_cuchej_od%C5%9Bwierza/sklep_p/?idp=19&idk=10

    OdpowiedzUsuń