Redom Cosmetics - Drogeria, perfumeria, hurtownia kosmetyków w jednym


 Drogeria, perfumeria, hurtownia kosmetyków w jednym! Redom Cosmetics to kolekcja wielu znanych firm perfum oraz kosmetyków kolorowych min. L'Oreal, Maxfactor, Astor, Bourjois itp., dostępna pod poniższymi adresami (koniecznie zapraszam do zapoznania się z ofertą!) :

 
Wczorajsza przesyłka zaskoczyła mnie niesamowicie! 
W ogromnej paczce znalazłam kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy, włosów w tym: 
  • AA Sensitive nature krem na dzień.
  • AA Edycja specjalna, płyn micelarny do demakijażu twarzy i oczu,
  • Bielenda czarna oliwka, wygładzający peeling do ciała,
  • próbki: Garnier balsam, Ziaja krem na dzień i na noc, L'Oreal Elseve szampony,
  • oraz najlepszy podkład na świecie L'Oreal Lumi magique!
 

Jesteście ciekawe jak sprawdzą się powyższe kosmetyki? Zapraszam już niedługo na recenzję ;)



 _______________________

CONVERSATION

14 komentarze:

  1. jestem bardzo ciekawa podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna przesyłka:) a ten podkład nadaje się do cery mieszanej? i jak ma z kryciem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już go kiedyś miałam dlatego zamówiłam ponownie ale w najjaśniejszym odcieniu dlatego że tamten stosowałam latem. Mam cerę mieszaną i jestem mega zadowolona, nie wysusza, nie widać suchych skórek, wygładza cerę, rozświetla i do tego wtapia się w kolor skóry. Z resztą dokładniejsza recenzję dodam ze zdjęciami;)

      Usuń
  3. Czekam na recenzje w takim razie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj jestem bardzo bardzo ciekawa tego podkładu!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na recenzje. Jestem ciekawa podkładu bo spotkałam się z negatywnymi opiniami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tylko pozazdrościć takiej przesyłki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super paka!
    Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam ten podkład, ale do mojej cery sie nie nadaje niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne produkty :) jestem ciekawa peelingu czarna oliwka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa tego kremu z AA:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Have you ever thought about adding a little bit more than just
    your articles? I mean, what you say is important and all.

    But think about if you added some great pictures or video clips to give your
    posts more, "pop"! Your content is excellent
    but with pics and clips, this blog could undeniably be one
    of the best in its field. Amazing blog!

    My web-site :: paid surveys (paidsurveysb.tripod.com)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń