Recenzja kosmetyków Joanna od drogerii Sekret Urody

Wiem, że oczekujecie wyników konkursu Oriflame ale ogłoszę je w przyszłym tygodniu, a to dlatego, że nagród może być więcej;) Ile nie wiem dokładnie ale na pewno się nie zawiedziecie;)

Dziś przedstawiam recenzję kosmetyków Joanna, które dostałam od drogerii Sekret Urody




1. Żel peelingujący pod prysznic z arbuzem

moja opinia:
Po pierwsze chciałabym napisać, że małe opakowania żeli pod prysznic z Joanny , do których się przyzwyczaiłyśmy nie mają tu dużo do gadania bo ich nowa odsłona jest o wiele lepsza!
Żel z dodatkiem wody świetnie się pieni, pięknie pachnie arbuzem. Dodatkowo peeling bardzo fajnie wygładza skórę. Ja jestem z niego zadowolona i mogę spokojnie go wam polecić. Drobinki nie rozpuszczają się ale to nie problem zmyć je z ciała, nie przeszkadzają bardzo jak to jest zazwyczaj z obszerną ilością peelingu wprowadzaną do opakowania. ocena: 5/5

2. Żel peelingujący pod prysznic z limonką

moja opinia:
Limonka z kolei świetnie orzeźwia ciało, dużej różnicy co do żelu nie ma, podobnie jak wyżej świetnie się pieni, drobinki pozostają ale za to wygładzają skórę. Po umyciu jest ona delikatna i wygładzona. Oba żele polecam! Ocena: 5/5

3. Szampon do włosów farbowanych z makiem i bawełną

moja opinia:
Z początku myślałam, że szampon nie będzie zachwycający, szczególnie, że włosy mam zniszczone i potrzebują dużo wygładzenia, ale miło się rozczarowałam bo jednak warto go spróbować;) Jego ilość jest ogromna, zapach maku z bawełną zachwycająca! a co najważniejsze nie wysusza włosów, nie plącze, delikatnie wygładza i dba o włosy, szczególnie przekonałam się o tym na własnej głowie bo włosy farbuję regularnie. Ocena: 5/5

Jak zawsze się nie zawiodłam ;)
i oczywiście dziękuję Drogerii za możliwość testowania, szczególnie za miły kontakt z Magdą;)



CONVERSATION

21 komentarze:

  1. ooo bardzo lubię tą firmę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę poszukać tego arbuzowego żelu .

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zapach świeżego arbuza ;) ten żel musi być boski ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię Joannę bo kosmetyki w miarę ok, tanie, wydajne i zapachy super ! arbuzowego nie widziałam jeszcze? nowość ;)?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również całkiem lubię tą markę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo kurcze! Żele peelingujące w większych buteleczkach! Biorę to! Musze lecieć koniecznie do sklepu i kupić :) Uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mmmm uwielbiam takie zapaszki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. jOanna od dawna mnie zachwyca cena i jakoscia

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jestem w trakcie testów żelu z zieloną herbatą i już lubię ten żel

    OdpowiedzUsuń
  11. bardziej zaciekawiły mnie żele niż szampon ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie mialam jeszze :D

    Wracam do prowadzenia bloga, serdecznie zapraszam :)
    fashion-style-viola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. GRATULUJĘ - fajne produkty dostałaś - przyjemnego użytkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Joanna ma fajne kosmetyki, także nie dziwię się, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te żele wyglądają niesamowicie *__*
    Obserwuje
    Sin.
    (www.Sinka-Nah.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne! Kocham zapach arbuzów. :) Wpadniesz do mnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapachy kuszące, ale jakoś mam uraz do tej firmy, odkąd kupiłam OKROPNY szampon.... ;)
    Pozdrowionka od Sol

    OdpowiedzUsuń
  18. ale mam ochote na ta limonke :)

    OdpowiedzUsuń