Z bardzo jasnego blondu na ciemny blond L'Oreal Excellence 7 + pasemka

Idzie wiosna więc naszło mnie na spore zmiany w wyglądzie. Tyle się ostatnio działo, ale w końcu znalazłam czas żeby zadbać trochę o siebie. Od kilku lat włosy farbowałam na bardzo jasny popielaty blond i nie powiem lubiłam ten kolor na głowie ale moje włosy niestety musiały znosić co miesięczne farbowanie. Był to jeden z ważniejszych elementów do zmiany. Odrosty i żółknące pasma były dość uciążliwe. Dużo myślałam nad wyborem odpowiedniej farby w przybliżonym odcieniu do naturalnych włosów i zdecydowałam się na ciemny blond L'Oreal Excellence 7. 

 



Efekt początkowy: Po pierwsze nie wierzcie w zdjęcia, które znajdują się na opakowaniu. Efekt końcowy znacząco odbiega od tego z obrazka co sprawiło, że bardzo się zawiodłam na farbach L'Oreal. Po 20-30 min. zmyłam farbę i okazało się, że włosy są w odcieniu bardzo bardzo ciemnego blondu, wręcz brązu co najmniej tak jak na ostatnim okienku (Przed/Po), tak jakbym farbowała je z mocnego brązu a nie bardzo jasnego blondu! 

Efekt końcowy (ze zdjęcia): Efekt jest już znacząco lepszy, jestem już po kilku myciach i po nałożeniu pasemek blondu farbą wellaton 12/1 dla rozświetlenia. Można więc powiedzieć, że dopiero teraz jestem zadowolona bo taki efekt chciałam uzyskać na samym początku! ;) Włosy wyglądają teraz naturalnie i odrosty nie powinny być widoczne co również liczy się z odbudową zniszczonych włosów ;) 

Dla osób, które wahają się nad tak radykalną zmianą, polecam stopniową zmianę koloru dlatego, że z odcieni 12 czyli bardzo jasnych, na ciemniejsze z nr 7 może okazać się to szokiem :)


(przed i po farbowaniu + nałożenie pasemek)

_____________________
Poszukaj tej farby w promocyjnej cenie w aktualnych ofertach 

                  Rossmann                   Natura                Superpharm                   Hebe
http://okazjum.pl/gdzie-kupic/rossman/          http://drogerie-natura.okazjum.pl/        http://okazjum.pl/gdzie-kupic/superpharm/      http://okazjum.pl/gdzie-kupic/hebe/
_______________________

CONVERSATION

222 komentarze:

  1. teraz masz taki kolor jak na zdjęciu ? wygląda bajecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że dodałaś jaśniejsze pasma, ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorek jak dla mnie wyszedł śliczny, bardzo naturalny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne efekt wyszedl:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny efekt końcowy, bardzo Ci pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt po zdecydowanie lepszy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny efekt:d ja właśnie teżmaluje już 3 lata włosy na blond i chce powrócić do swojego koloru:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny kolor włosów :) Właśnie do takiego dążę :) Świetny blog, gratuluję sukcesów i dodaję do obserwowanych :) I idę czytać dalej Twoje notki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie Ci w tych włosach! tak naturalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny naturalny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Skoro wyszedł ci taki jasny to za pewne szybko się zmyje. Włosy rozjaśniane bardzo nie chętnie przyjmują ciemniejszy kolor podczas farbowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie nie wyszedł bardzo ciemny, musiałam je jakoś rozświetlić i jeśli nawet trochę się rozjaśnią to nie będzie źle ;)

      Usuń
  12. Cześć kochana, pamiętasz dawną T zbuntowaną4?:* stęskniłam się za blogowaniem i postanowiłam spróbować tutaj:** mam nadzieję, ze uda mi się to jakoś wszystko ogarnąć:)

    Przjerzałam Twojego bloga i super mi się go czyta, będę napewno zaglądała;) aa Twoje blon jak zawsze bardzo naturalne:) super

    zapraszam do mnie:) kamiladzwonkowska.blogspot.com

    pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej, oczywiście, że pamiętam i zaraz zaglądam do Ciebie ;)

      Usuń
  13. Kolorek wyszedł świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zmiana na lepsze! Wyglądają teraz bardzo naturalnie, ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny kolor !
    Bardzo mi się podoba twój blog :) Dodaję do obserwowanych !
    Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
  16. Biorę z tej serii czerwony brąz i na blond wyszły fajnie, fakt całkiem co innego niż na opakowaniu ale ciekawe.
    właśnie wybier się po nia do sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. a jak rozjasniłas ? kolor meeeeeeeeega ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na zasadzie colpi di sole czyli na zasadzie przypadkowo dobranych pasm i jest to zrobione farbą Wellaton 12/1

      Usuń
    2. Cześć :) podepnę się do pytania, sama zrobiłaś sobie te 'pasemka' czy to już zasługa fryzjera? Chciałabym uzyskać taki efekt jak Ty, wygląda to naturalnie a jednak nie nijako :) dla mnie idealnie. Chciałabym bardzo zobaczyć zdjęcie całych włosów :)

      Usuń
  18. swietnie ! planuję identyczna metamorfozę i to już jutro :):):)

    OdpowiedzUsuń
  19. MilkSilk zdjęcie jest już stare. Na początku włosy wyszły ciemne, dlatego ratowałam się rozjaśniaczem, nakładałam go na pasma włosów i tak oto wyszedł mi taki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Anuusiak jak wyszło u Ciebie? sama się waham :) A nasza bohaterka już wróciła do blond?:) Jak było z odrostami? Dzieki za odpowiedź pozdrawiam Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już wróciłam do blondu, jakoś nie mogłam się do końca przekonać :) teraz farbuję farbą na poziomie 10 czyli nieco niższy niż kiedyś a były to 12 :)

      Usuń
    2. jak wrocilas do blondu? rozjjasniaczem?wyszedl ladny blond? mam taki sam ciemny blond tylko wyszedl mi lekko zielony i planuje powrot do blondu

      Usuń
    3. farbami ale to proces stopniowy, rozjaśniacz jest za silny i włosy na miejscu byłyby zniszczone

      Usuń
  21. :) tego się właśnie boję , że jak już je przyciemnię to o moich platynowych tzn. kolor 10.21 będe mogła pomarzyć:) Ale mam ich dość jakoś tak potrzebuje zmian:) A nie chce farbować jasnymi blondami z obawy o żółć. Pewnie po 7.1 na początku przeżyje szok :):) Dlatego Wellaton 12/1 stoi juz na półce obok Loreala. Dziekuję Ci bardzo za odpowiedź jak znajdziesz trochę czasu to napisz mi jak było z odrostami i tym pierwszym szokiem :0 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak napisałam poniżej, była to trochę ryzykowna decyzja przejść z tak wysokiego na niski ton ale jak to ja, musiałam coś zrobić i zaczęłam kombinować aby trochę ocieplić kolor, bo niestety wyszedł ciemniejszy niż na opakowaniu. WIęc myślę, że dobrałaś dobry duet i ewentualnie jeżeli dasz radę nałożyć sonie pasemka na głowę to wyjdzie z tego podobny efekt :) i jeżeli mogę coś wtrącić to nie trzymaj farby zbyt długo, wystarczy ok. 15-20 min. Później po moich kombinacjach próbowałam czegoś takiego :) http://ankowata.blogspot.com/2013/04/kwietniowe-farbowanie-wellaton.html

      Usuń
  22. mam jeszcze jedno pytanie pisałaś,że farbę trzymałaś 20-30 minut- tak myślę jakby tylko 10 :) wiem wiem kombinuję ale strach przemawia przeze mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem tak, ja też się bałam ale zaryzykowałam i wyszedł mi za ciemny kolor niż oczekiwałam dlatego polecam wybrać odcień jaśniejszy czyli 8 później ewentualnie myśleć co dalej czy jest ok, czy jednak jest za ciemno, za jasno.
      Można powiedzieć, że dla mnie był to też swego rodzaju szok przefarbować się z odcieni 12-10 na tak niski 7 dlatego z czasem zrozumiałam, że najlepiej robić to stopniowo :)

      Usuń
  23. Widzę że nas wariatów jest więcej:) a myślałam że sama jestem:) Chyba się zdecyduję musze poczekać do piatku- w razie czego żeby do pracy nie było wstyd iść:) Jak się zdecyduje i nie wymięknę dam znać:) Dziękuję Ci za poświęcony czas i rady. Ten następny kolorek też wyszedł Ci bardzo ładny:) ale również jasny a ja chyba muszę odpocząć od jasnego..... A kolorów z numerem 8 osobiście się obawiam złota nie lubię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O najlepiej będzie jak pokażę jeszcze jeden efekt, który u mnie wyszedł dokładnie tak samo tutaj na blogu dziewczyna miała włosy po farbie w odcieniu 7 http://zwyczajnienic.blogspot.com/2013/08/ochadzanie-dalsze-rozjasnianie-garnier.html ja miałam podobnie i zaczęłam rozjaśniać ale niektórym oczywiście może pasować taki kolor :)
      Nic nie szkodzi, pytaj :) jestem ciekawa jak Ci pójdzie więc koniecznie daj znać!

      Usuń
  24. Cudny kolor na zdj nr 2 !!

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej. Wiem, że post dość stary, ale nie mogę się napatrzeć na ten ciemny blond i stąd moje pytanie. Jak uzyskałaś te refleksy? Aktualnie mam ten sam blond na swoich włosach i chciałam go rozświetlić. Czy pasma, na które nałożyłaś farbę zawijałaś folią czy pozostawiłaś same sobie? I jak długo trzymałaś farbę na włosach? Z góry dzięki za odpowiedź.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super efekt. Refleksy bardzo naturalnie wyszły. Zawijałaś je folią?

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej. Ja po wielu eksperymentach z jasnymi blondami chciałam w końcu uzyskać coś podobnego do swojego naturalnego średniego popielatego blondu. Nie chciałam farbować całych włosów tylko zrobić coś na zasadzie ombre, postanowiłam więc zrobić taki większy odrost tą farbą na ok 4-5 cm. Widząc efekt na Twoich włosach uznałam, że kolor jest bardzo podobny do mojego naturalnego. Nałożyłam farbę zgodnie z instrukcją i po zmyciu kolor zupełnie nie przypomina tego, który Ty masz na włosach. Mnie złapało na jakiś dziwny brąz z czerwoną poświatą, w słońcu normalnie rudość i czerwień:( proszę poradzćie jak zgasić ten czerwony refleks? jak uzyskać na tym taki popielaty mysi blond na jakim mi bardzo zależy?

    OdpowiedzUsuń
  28. Hi my loved one! I wish to say that this article is awesome, nice written and come with approximately all vital infos.
    I would like to look extra posts like this .

    my weblog: paid surveys; paidsurveysb.tripod.com,

    OdpowiedzUsuń
  29. Heya this is kinda of off topic but I was wanting to know if blogs use WYSIWYG editors or if you have to manually code
    with HTML. I'm starting a blog soon but have
    no coding knowledge so I wanted to get guidance from
    someone with experience. Any help would be enormously appreciated!


    my site - LeandroLFertal

    OdpowiedzUsuń
  30. Someone essentially help to make seriously articles
    I'd state. That is the first time I frequented your website page and to this point?
    I amazed with the research you made to create this actual
    put up incredible. Wonderful job!

    Also visit my blog post - DirkRBogh

    OdpowiedzUsuń
  31. I blog quite often and I seriously thank you for your information. Your article has really peaked
    my interest. I am going to bookmark your website and keep
    checking for new information about once per week.

    I opted in for your Feed as well.

    Check out my web site; ColleenOFerraiz

    OdpowiedzUsuń
  32. Hi! This post could not be written any better! Reading this post reminds me of my previous room mate!
    He always kept chatting about this. I will forward this article to him.

    Pretty sure he will have a good read. Thanks for sharing!



    my web site: CatherinaEBeiswenger

    OdpowiedzUsuń
  33. Valuable info. Fortunate me I found your website by accident, and I'm
    surprised why this twist of fate didn't came about earlier!
    I bookmarked it.

    Here is my web page: CarltonVBraim

    OdpowiedzUsuń
  34. Inspiring quest there. What happened after? Take
    care!

    My web page - EldridgeNChesebro

    OdpowiedzUsuń
  35. Howdy would you mind letting me know which hosting company you're using?
    I've loaded your blog in 3 different browsers and I must say this blog
    loads a lot quicker then most. Can you recommend a good internet hosting provider
    at a reasonable price? Kudos, I appreciate it!



    Feel free to visit my site: quest bars

    OdpowiedzUsuń
  36. Hi there, just wanted to say, I enjoyed this blog post.
    It was funny. Keep on posting!

    My blog post ... Foods that age our skin

    OdpowiedzUsuń
  37. Very energetiϲ artiϲle, I loved thɑt a lot. Will there be a part
    2?

    Here is my web site: derm esclusive versus nerium

    OdpowiedzUsuń
  38. I'm rеally impгessed toɡether with your writing talents and alѕo with the format
    on your blog. Is this a paid topic or did you modify it yourself?
    Anywaƴ keep up the nice quality ԝriting, it's uncommon to look a
    nice weblog like thiѕ one nowadays..

    Here is my web pɑge - ninja blender vs nutri bullet

    OdpowiedzUsuń
  39. Hmm it seems liқe your site ate my fiгst comment (it ѡɑѕ super long)
    so I ɡuesѕ I'll just sum it up what I had written and say, I'm thorouǥhly
    enjoying your bloǥ. I as well am an aspiring blog blogger
    but I'm still new to the whole thіng. Do you have any tips for novice
    blog writers? I'd gеnuinely appreciate it.

    Also visit my web page :: derm exclusive compared to arbonne

    OdpowiedzUsuń
  40. I wаs curious if you ever considered changing the layout of your site?
    Its very well written; I love what yoսve got to say. But
    maybe you ϲοuld a little more in the way օf content so
    people could connect with it bettеr. Youve ցot an awful lot of text for only having one or two
    images. Maybe you could space it out better?


    Also visit my sіte; derm exclusive vs arbonne

    OdpowiedzUsuń
  41. Havе you ever thouǥht abօut
    іnc&#8572սdіng а &#8572itt&#8572е
    bіt mοre than ϳսѕt ү&#11423&#6489г
    ɑгtіc&#8572еѕ? Ι mеаn, ѡɦat ʏou
    ѕаү іѕ imρогtɑnt
    ɑnd eνегʏtҺіng.
    Вսt ϳ&#6489ѕt
    іmɑgіne if үօ&#6489 аԀ&#8574е&#8574 sοm&#6513 gгеat ρ&#1211ߋt&#1086s οг νіde&#11423 clірѕ tο ǥіνе ʏοur рosts m&#1086гe, "pop"!
    Үоuг сontent іѕ ехϲ&#6513l&#8572еnt
    Ь&#6489t wіth ρісѕ and
    ѵіԁ&#6513օ ϲ&#8572іρѕ,
    tɦіѕ աеbѕіtе coս&#8572ԁ &#6489ndеniаƄ&#8572ү be one ߋf thе Ьеѕt іn іtѕ
    niϲh&#6513. Аmа&#7458іng Ƅlog!



    mү ѡеƅѕіtе :
    : tour academy golf dvd training

    OdpowiedzUsuń
  42. Thank you, I have recentlу been ѕearching for infо aρρr&#1086xіmаtеlу t&#1211iѕ suƅj&#6513ct fߋг а lοng tіmе ɑnd ʏ&#1086սrs iѕ t&#1211&#6513 gгеɑt&#6513st ӏ
    haѵе camе &#6489ροn so fɑг.

    &#5108սt, ԝ&#1211аt in гeցaгԀѕ t&#11423 tҺе ϲօnc&#8572սsiοn? Аre уο&#6489 ρoѕіtіνе ab&#1086&#6489t t&#1211&#6513 ѕսpp&#8572ү?


    Ϝее&#8572 fг&#6513е tο ѕuгf t&#11423
    mу ԝ&#6513Ь Ь&#8572οǥ -
    derm exclusive versus meaninful beauty

    OdpowiedzUsuń
  43. &#5051ellο ϳuѕt &#7457antеԁ tо ցіѵе yоu
    a ԛuіcҝ Һеаԁѕ ս&#11427.

    Ƭ&#1211e t&#6513xt in yοսг contеnt
    ѕe&#6513m t&#1086 Ье г&#6489nnіng
    off th&#6513 ѕсr&#6513en іn &#11428Һr&#11423m&#6513.

    ӏ'm not ѕure іf tҺіѕ iѕ a f&#11423гmɑtting іsѕսe οг ѕοmet&#1211іng tо &#8574o ԝіt&#1211 ƅгօ&#7457ѕ&#6513г cοmρаtіbі&#8572іtү
    b&#6489t Ι tɦߋսǥht ӏ'ԁ
    &#1088οѕt to lеt уߋս қnoա.
    Tɦ&#6513 stylе ɑnd dеѕіɡn &#8572օοқ gгeаt t&#1211ߋ&#6489ǥҺ!
    Ηоре ү&#1086u gеt t&#1211е іѕsu&#6513 ѕοlvеɗ sߋοn.
    СҺе&#6513гѕ

    &#5047ʏ sіte :: derm exclusive collagen renew supplement review

    OdpowiedzUsuń
  44. In case you want extra info, assist, or anything else I strongly encourage you to take a look at the MagpieRSS
    Homepage In addition they have an energetic mailing checklist and maintain archives
    which have answered my questions everytime I've needed assist.



    my site - latest

    OdpowiedzUsuń
  45. Hej mam pytanko ta farbę na poziomie 7 nakladalas z oksydantem 3%,6%,9%? :) z góry dziekuje za odpowiedz buźka 😊

    OdpowiedzUsuń
  46. Efekt końcowy świetny. Pasuje Ci bardzo. Też planuje kolor ciemny blond, ale widzę, że koniecznie trzeba później nałożyć pasemka... świetne refleksy i wyglądasz bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. I'm really enjoying the theme/design of your web site.
    Do you ever run into any internet browser compatibility problems?
    A couple of my blog visitors have complained about my site not operating correctly in Explorer but looks
    great in Safari. Do you have any ideas to help fix this issue?

    OdpowiedzUsuń
  48. Hi, i read your blog occasionally and i own a similar onee aand i was just curious if you gget
    a lot of spam comments? If sso how do you reduce it, any
    plugin or anything yyou can recommend? I get so much lately it's driving
    me crazy so any help is very much appreciated.

    OdpowiedzUsuń
  49. I don't leave many remarks, however i did some searchging and wound up here "Z bardzo jasnego blondu na ciemny blond L"Oreal Excellence 7
    + pasemka". And I do have a few questions for you if it's allright. Could it be only me or does it give thhe impression like some of the respojses copme across as if they arre coming frpm brain dead individuals? :-P And, if you are writing on additional online sociazl sites, I would like to follow anything fresh you have to post. Could you list of every onee of all your social sies like your linkedin profile, Facebook page or twqitter feed?

    OdpowiedzUsuń
  50. Hey! This is my 1st comment here so I just wanted to give a quick shout
    out and tell you I really enjoy reading your posts. Can you recommend any other blogs/websites/forums that ggo over the
    same subjects? Thanks!

    OdpowiedzUsuń
  51. What's up to every single one, it's in fact a fastidious
    for me to pay a quick visit this web site, it includes priceless
    Information.

    OdpowiedzUsuń
  52. Hi great blog! Does running a blog like this require a
    lot of work? I have virtually no expertise in coding however I had been hoping to
    start my own blog in the near future. Anyhow, if you have any recommendations or tips for new blog owners please share.
    I understand this is off subject however I just wanted to ask.
    Thanks a lot!

    OdpowiedzUsuń
  53. hello there and thank you for your info – I have definitely picked up anything new from right here.
    I did however expertise a few technical points using this website, since
    I experienced to reload the site a lot of times previous to I could get it
    to load properly. I had been wondering if your web hosting is OK?
    Not that I am complaining, but sluggish loading instances times will very frequently affect
    your placement in google and can damage your quality score if ads and marketing with Adwords.

    Well I am adding this RSS to my e-mail and could look
    out for much more of your respective intriguing content.
    Ensure that you update this again soon.

    OdpowiedzUsuń
  54. Excellent blog here! Also your web site loads up fast!

    What web host are you using? Can I get your associate hyperlink on your host?
    I wish my web site loaded up as quickly as yours lol

    Also visit my web blog; lasertest

    OdpowiedzUsuń
  55. I always spent my half an hour to read this webpage's articles or
    reviews every day along with a mug of coffee.

    OdpowiedzUsuń
  56. I simply could not leave your site before suggesting that I really
    loved the standard info a person supply in your guests?
    Is gonna be back steadily to check up on new posts

    OdpowiedzUsuń
  57. Alfredo Halpern - Detesto. Não use açúcar nem adoçante.

    OdpowiedzUsuń
  58. Comece aos alguns, cortando apenas os excessos.

    OdpowiedzUsuń
  59. Great delivery. Outstanding arguments. Keep up the good work.

    OdpowiedzUsuń
  60. Hey There. I found your blog the use of msn. This is a very smartly written article.
    I will make sure to bookmark it and come back
    to learn more of your helpful information. Thank you for the post.

    I will definitely comeback.

    OdpowiedzUsuń
  61. My partner and I stumbled over here from a different web page and thought I might as well check things out.
    I like what I see so now i am following you. Look forward to
    looking into your web page repeatedly.

    OdpowiedzUsuń
  62. You have made some decent points there. I checked on the web for more information about the issue and found most individuals will go along with your views on this site.

    OdpowiedzUsuń
  63. Very descriptive article, I loved that a lot. Will there be
    a part 2?

    OdpowiedzUsuń
  64. Médico acha impressionante não apresentar perda auditiva.

    OdpowiedzUsuń
  65. Does your site have a contact page? I'm having a tough time locating it but,
    I'd like to shoot you an email. I've got some creative ideas for your blog you might be interested in hearing.
    Either way, great site and I look forward to seeing it grow over time.

    OdpowiedzUsuń
  66. Hey! Do you use Twitter? I'd like to follow you if that would be okay.
    I'm definitely enjoying your blog and look forward to new posts.

    OdpowiedzUsuń
  67. Como Ganhar Numerário na Web Com Marketing Multinivel.

    OdpowiedzUsuń
  68. Your style is so unique compared to other folks I have read stuff from.
    Thanks for posting when you've got the opportunity, Guess I
    will just bookmark this blog.

    OdpowiedzUsuń
  69. Você pode sentir zumbido em um ou este e aquele os ouvidos.

    OdpowiedzUsuń
  70. Aprenda tudo sobre Como Ganhar Quantia: Rede.

    OdpowiedzUsuń
  71. It has a very knowledgeable senior team which is headed by Dr.

    Henry Chen, President, who comments: My colleagues and I on the Ubilux board together with our investors have
    ambitious plans for success in LEDs.

    OdpowiedzUsuń
  72. What's up, I read your blog on a regular basis. Your story-telling style is awesome,
    keep doing what you're doing!

    OdpowiedzUsuń
  73. Google chrome buyer safety assist telephone quantity.

    OdpowiedzUsuń
  74. Os 2 tipos com kits bom fantásticos, mas a atoarda make-up possuem um diferencial admirável: as paletas a produtos.

    OdpowiedzUsuń
  75. 你是 means ‘you are', 我的唯一 means ‘my only one'.

    OdpowiedzUsuń
  76. I love your blog.. very nice colors & theme. Did you design this website yourself or did
    you hire someone to do it for you? Plz answer back as I'm looking to design my own blog and would like to
    find out where u got this from. cheers

    OdpowiedzUsuń
  77. E aí, já garantiu lhe adenda?

    OdpowiedzUsuń
  78. Aguentaria participar no contato comigo?

    OdpowiedzUsuń
  79. Você deve emitir certa base super fina do Instantly Ageless nas áreas em que quer
    analisar mercadoria agir, comumente é abaixo dos expressão.

    OdpowiedzUsuń
  80. I just like the valuable information you provide in your articles.
    I will bookmark your weblog and check again here frequently.
    I am quite certain I'll be informed plenty of new stuff right right here!
    Good luck for the following!

    OdpowiedzUsuń
  81. Whats up very nice blog!! Guy .. Excellent .. Amazing ..
    I will bookmark your web site and take the feeds additionally?
    I'm glad to seek out so many useful info here within the put up, we need work out extra techniques on this regard,
    thanks for sharing. . . . . .

    OdpowiedzUsuń
  82. Thank you for sharing your thoughts. I truly appreciate your efforts and I
    am waiting for your next post thanks once again.

    OdpowiedzUsuń
  83. When I originally commented I seem to have clicked on the -Notify me when new comments are added- checkbox
    and from now on each time a comment is added I recieve
    4 emails with the same comment. Perhaps there is a means you are able to remove me from that service?
    Thank you!

    OdpowiedzUsuń
  84. Hello! I'm at work browsing your blog from my new iphone 4!
    Just wanted to say I love reading through your blog and look forward to all your posts!
    Carry on the excellent work!

    OdpowiedzUsuń
  85. Undeniably imagine that that you said. Your favorite justification seemed to be at the internet the easiest thing
    to take note of. I say to you, I definitely get irked whilst people consider
    worries that they just don't know about. You controlled to hit the nail upon the top as neatly as outlined out the entire thing with no need side-effects ,
    other people could take a signal. Will probably be again to get
    more. Thank you

    OdpowiedzUsuń
  86. Excelente resultado fortalecedor a seguir a doenças.

    OdpowiedzUsuń
  87. coleção despesas somente 12 parcelas a R$57,83.

    OdpowiedzUsuń
  88. Para abrir uma franquia Possuem 1g, os princípios irão diferir
    de consenso com massa com sua armazém e também a superfície em que ela for instalada.

    OdpowiedzUsuń
  89. Alimentar cotidianamente por outra forma dentro de dias alternados.

    OdpowiedzUsuń
  90. Heya great blog! Does running a blog such as this require a lot of work?
    I have absolutely no knowledge of programming however
    I had been hoping to start my own blog in the near future.

    Anyway, should you have any suggestions or tips for new
    blog owners please share. I understand this is off topic nevertheless I simply needed to ask.
    Thanks a lot!

    OdpowiedzUsuń
  91. I was curious if you ever thought of changing the structure of your site?
    Its very well written; I love what youve got to say. But maybe you could a little more in the way of content so people could
    connect with it better. Youve got an awful lot of text for only having one or two images.
    Maybe you could space it out better?

    OdpowiedzUsuń
  92. As the admin of this website is working, no uncertainty very quickly it will be well-known, due to its
    feature contents.

    OdpowiedzUsuń
  93. I always spent my half an hour to read this website's posts all the time along
    with a mug of coffee.

    OdpowiedzUsuń
  94. Just want to say your article is as astounding.
    The clearness for your post is just spectacular and i
    can assume you are a professional on this subject. Fine with your permission let me to snatch your feed to keep updated
    with coming near near post. Thank you one
    million and please carry on the gratifying work.

    OdpowiedzUsuń
  95. Pretty great post. I simply stumbled upon your blog and wanted to mention that I've really loved surfing
    around your blog posts. In any case I'll be subscribing
    on your rss feed and I hope you write once more very soon!

    OdpowiedzUsuń
  96. With havin so much content do you ever run into any problems
    of plagorism or copyright infringement? My site has a lot of completely unique content I've either authored myself or outsourced but it seems a lot of it is
    popping it up all over the web without my permission.
    Do you know any techniques to help protect against content from
    being ripped off? I'd genuinely appreciate it.

    OdpowiedzUsuń
  97. Definitely believe that which you said. Your favorite justification seemed to be on the web the easiest thing to be aware of.
    I say to you, I certainly get annoyed while people consider worries that they plainly don't know about.
    You managed to hit the nail upon the top and defined out the whole thing without having
    side-effects , people could take a signal. Will probably
    be back to get more. Thanks

    OdpowiedzUsuń
  98. After looking over a few of the articles on your blog, I honestly appreciate
    your technique of writing a blog. I added it to my bookmark site list and will be checking back soon. Please check out my website as well
    and let me know how you feel.

    OdpowiedzUsuń
  99. We're a group of volunteers and starting a new scheme in our community.
    Your site provided us with useful information tto work on. Youu hve performed a formidable task and our entire
    community will be thankful to you.

    OdpowiedzUsuń
  100. 58 year old Conveyancer Nestor Mcqueeney from Owen Sound, enjoys to spend time juggling,
    Taruhan Poker and ornithology. Last month just traveled to Strasbourg
    – Grande île.

    OdpowiedzUsuń
  101. payday loan direct lender
    paydayloans
    bad credit payday loans
    loan online

    OdpowiedzUsuń
  102. Pretty part of content. I simply stumbled upon your website and in accession capital to claim that
    I acquire in fact enjoyed account your weblog posts. Anyway I'll be subscribing for your feeds or
    even I achievement you get admission to persistently rapidly.

    OdpowiedzUsuń
  103. how to take viagra blue pill
    http://viagrameg.com/ - http://www.viagrameg.com/
    using viagra to work out
    buy-viagra-online
    buying generic viagra online legal
    [url=http://viagrameg.com/]viagra-online[/url]
    kava and viagra

    OdpowiedzUsuń
  104. Conseguirá perder peso sem exercícios sim!

    OdpowiedzUsuń
  105. cialis australia contact
    cheap Viagra generic
    levitra cialis viagra vergelijken
    [url=http://viagranit.com/]http://viagranit.com[/url]
    generic cialis in bangkok

    OdpowiedzUsuń
  106. 43 year old Occupational Health and Protection Adviser Kevin from Camrose, likes to spend some time
    computers, Poker986.com and hockey. Always enjoys going to places such as Heritage of Mercury.
    Almadén and Idrija.

    OdpowiedzUsuń
  107. 22 yr old Fibrous Plasterer Cruz from North Vancouver, spends time with hobbies and interests for instance exercise,
    Judi Poker and pc activities. Gains inspiration by planning
    to Fortresses and Group of Monuments.

    OdpowiedzUsuń
  108. substitute for viagra in indian
    http://cheapviagra04.com - generic viagra
    get high off viagra
    viagra canada
    reasons why viagra will not work
    [url=http://www.cheapviagra04.com/]cheap viagra usa[/url]
    will viagra work if i'm nervous

    OdpowiedzUsuń
  109. 37 yr old Amusement Middle Manager Amado from Manitouwadge, likes to spend time ceramics, Agen Casino and operating on cars.
    Gains inspiration by visiting Flemish Béguinages.

    OdpowiedzUsuń
  110. With havin so much content do you ever run into any issues of plagorism or copyright
    violation? My site has a lot of unique content I've either created myself or
    outsourced but it appears a lot of it is popping it up all over the internet
    without my authorization. Do you know any ways to help prevent content
    from being ripped off? I'd certainly appreciate it.

    OdpowiedzUsuń
  111. Incredible points. Outstanding arguments. Keep up the good work.

    OdpowiedzUsuń
  112. 44 yrs old Resident Health-related Officer Rey Donahey from Bow Island, has numerous hobbies which include crosswords, Situs Poker Online and casino gambling.

    Feels travel a wonderful experience after going to Archaeological Site of Atapuerca.

    OdpowiedzUsuń
  113. amor e outras drogas viagra
    https://www.bioshieldpill.com" - buy viagra
    tac dung va tac huu cua thuoc viagra
    viagra
    viagra brain hemorrhage
    [url=https://bioshieldpill.com/]viagra[/url]
    herbs for viagra

    OdpowiedzUsuń
  114. Hello There. I found your blog using msn. This is an extremely well written article.
    I will be sure to bookmark it and come back to read more of your
    useful info. Thanks for the post. I'll definitely comeback.

    OdpowiedzUsuń
  115. v individual wie bekomme ich ein rezept für cialis pull http://hqcialismog.com/ s opportunity cialis precisa de receita 2013 discipline hqcialismog.com
    x someone cialis nezeljeni efekti distribution [url=http://www.hqcialismog.com]buy generic cialis[/url] utilisation cialis 5mg conviction

    OdpowiedzUsuń
  116. Hello, I enjoy reading all of your article.
    I wanted to write a little comment to support you.

    OdpowiedzUsuń
  117. อาจจะสมัครเข้าพนันบอล Online สโบ กับพวกเราได้ที่นี่
    >>http://c2age.com/?option=com_k2&view=itemlist&task=user&id=1277227
    ข้อมูลเพิ่มเติม คลิก https://sbobet.gclub-casino.com/ทางเข้า-sbo/

    OdpowiedzUsuń
  118. cialis daily vs on demand
    http://cialispau.com/ - cialis online
    prix cialis en pharmacie belgique
    cialis online
    pressione minima alta cialis
    [url=http://cialispau.com/]Cialis Without Prescription[/url]
    ogni quanto si prende il cialis

    OdpowiedzUsuń
  119. Great post but I was wanting to know if you could write a litte more on this
    subject? I'd be very grateful if you could elaborate a little bit
    further. Cheers!

    OdpowiedzUsuń
  120. Pretty component to content. I simply stumbled upon your blog and
    in accession capital to claim that I acquire in fact loved account
    your weblog posts. Anyway I will be subscribing to your feeds or even I fulfillment you get right
    of entry to consistently fast.

    OdpowiedzUsuń
  121. Wonderful blog! Do you have any tips for aspiring writers?
    I'm hoping to start my own website soon but I'm a little lost on everything.
    Would you recommend starting with a free platform like Wordpress or go for a paid option? There are so many options out there that I'm completely overwhelmed ..

    Any tips? Thanks!

    OdpowiedzUsuń
  122. When someone writes an paragraph he/she keeps the thought
    of a user in his/her mind that how a user can be aware of it.
    Thus that's why this piece of writing is outstdanding.
    Thanks!

    OdpowiedzUsuń
  123. Howdy! Do you know if they make any plugins to assist with Search Engine Optimization? I'm trying to get my
    blog to rank for some targeted keywords but I'm not seeing very good results.
    If you know of any please share. Cheers!

    OdpowiedzUsuń
  124. A começar de já prezado bem bem-agradecido!!!

    OdpowiedzUsuń
  125. Nos dias de treino ingerir 30 min anterior dos treinos.

    OdpowiedzUsuń
  126. Cobavital abre seu gosto para vitualhas saudáveis.

    OdpowiedzUsuń
  127. De modo normalmente, recomendo consumo de whey protein Isolado.

    OdpowiedzUsuń
  128. Suplementos potencializam proveito de volume muscular.

    OdpowiedzUsuń
  129. Isso faz com que os treinos possam ser mais intensos.

    OdpowiedzUsuń
  130. Além disso, justificação uma baixa retenção de
    água e também sal.

    OdpowiedzUsuń
  131. Vários termogênicos também ajudam a suprimir fome.

    OdpowiedzUsuń
  132. Eu repito que eu não sou um profissional em emagrecimento.

    OdpowiedzUsuń
  133. Muitos termogênicos também ajudam a suprimir gosto.

    OdpowiedzUsuń
  134. Na segunda, ajuda na queima prolongada de gordura!

    OdpowiedzUsuń
  135. DISCIPLINAS DO CURSO TÉCNICO DE ESCRIVÃO DE POLÍCIA.

    OdpowiedzUsuń
  136. Suplementos potencializam proveito de volume muscular.

    OdpowiedzUsuń
  137. Cobavital abre seu gosto para alimentos saudáveis.

    OdpowiedzUsuń
  138. Na segunda, ajuda na queima prolongada de gordura!

    OdpowiedzUsuń
  139. Slim Life se trata de um que é realmente natural.

    OdpowiedzUsuń
  140. No andamento que Deus aquiesce... Com passos lerdos.

    OdpowiedzUsuń
  141. Muito, essa foi minha experiência com os anabolizantes.

    OdpowiedzUsuń
  142. Conheça os 10 mais vendidos da Monster Suplementos.

    OdpowiedzUsuń
  143. No andamento que Deus permite... Com passos lerdos.

    OdpowiedzUsuń
  144. Escolha que mas trepar agradou e adicione em sua dieta.

    OdpowiedzUsuń
  145. DISCIPLINAS DO CURSO TÉCNICO DE ESCRIVÃO DE POLÍCIA.

    OdpowiedzUsuń
  146. E foi pontualmente que aconteceu, ele levou todas !

    OdpowiedzUsuń
  147. Escolha que mais trepar agradou e também adicione em sua dieta.

    OdpowiedzUsuń
  148. Any updates on this?

    OdpowiedzUsuń
  149. Este site foi... como fazer dizê-lo? Relevantes!!!! Finalmente Eu encontrei algo que me ajudou.
    Obrigado !

    OdpowiedzUsuń
  150. Slim Life se trata de um que é verdadeiramente originário.

    OdpowiedzUsuń
  151. Eu repito que eu não sou um profissional em emagrecimento.

    OdpowiedzUsuń
  152. DISCIPLINAS DO CURSO TÉCNICO DE ESCRIVÃO DE POLÍCIA.

    OdpowiedzUsuń
  153. One mayy even consider cholesterol to get the main source
    for arterial plaque thus keeping cholesterol consumption under
    200 milligrams or 30 percent daily if the essential section of our plan. Blockage
    in the arteries is responsible ffor many serious cnditions
    like heart attack or stroke and lead to many minor ones like fatigue,
    lack of breath, edema, and poor memory. There are otheer types
    of light therapy including photochemotherapy, UVB phototherapy aand narrow-band UVB
    therapy.

    OdpowiedzUsuń
  154. Na segunda, ajuda na queima prolongada de obesidade!

    OdpowiedzUsuń
  155. Cobavital abre seu gosto para provisões saudáveis.

    OdpowiedzUsuń
  156. Escreve contos, artigos e também poesias.

    OdpowiedzUsuń
  157. Escolha que mais apenas agradou e adicione em sua dieta.

    OdpowiedzUsuń
  158. Na segunda, ajuda na queima prolongada de obesidade!

    OdpowiedzUsuń
  159. De modo por norma geral, recomendo consumo de whey protein Só.

    OdpowiedzUsuń
  160. Representante de Polícia Diretor da Academia de Polícia.

    OdpowiedzUsuń
  161. ENANTATO DE TESTOSTERONA(CICLO 6) 4 ML , R$ 120,00.

    OdpowiedzUsuń
  162. Conheça os 10 mais vendidos da Monster Suplementos.

    OdpowiedzUsuń
  163. What's up it's me, I am also visiting this website regularly, this website is in fact fastidious and the users are genuinely sharing nice thoughts.

    OdpowiedzUsuń
  164. Hey I know this is off topic but I was wondering if you knew of
    any widgets I could add to my blog that automatically tweet my newest twitter updates.

    I've been looking for a plug-in like this for quite some time and
    was hoping maybe you would have some experience with something like this.
    Please let me know if you run into anything. I truly enjoy reading your blog and I look forward to your
    new updates.

    OdpowiedzUsuń
  165. Hmm is anyone else having problems with the pictures on this blog
    loading? I'm trying to figure out if its a problem on my end
    or if it's the blog. Any feed-back would be greatly
    appreciated.

    OdpowiedzUsuń
  166. Heya i am for the first time here. I found this board and I find It
    really useful & it helped me out a lot. I hope to give
    something back and aid others like you helped me.

    OdpowiedzUsuń
  167. 22 yrs old Picture Framer Donahey from Longueuil,
    loves to spend some time walking and hiking, Situs Judi Poker Domino and music-drums.
    Ended up exceptionally stimulated after gonna Garden Kingdom of Dessau-Wörlitz.

    OdpowiedzUsuń
  168. Direção: Arraia Visconde a Taunay, 633. Obrigada!

    OdpowiedzUsuń
  169. Geralmente eu don ' t ler artigo em blogs, no entanto eu
    gostaria de diz que este write-up muito forçado me para dar uma olhada
    e fazer então ! Sua escrita sabor tem sido espantado me.
    Obrigado , bastante grande artigo .

    OdpowiedzUsuń
  170. 26 year-old Marine Biologist Rey Murry from Angus, really likes singing in choir, Situs
    Poker Online Indonesia Uang Asli and ornithology.

    Has in recent years concluded a trip to Su Nuraxi di Barumini.

    OdpowiedzUsuń
  171. It's definitely a pricey dish if you were to purchase
    it commercially.

    OdpowiedzUsuń
  172. Olá companheiros , agradável pedaço de escrita e boa
    exortando comentou aqui , estou realmente desfrutando por estas.

    OdpowiedzUsuń
  173. Isto pedaço de escrita é realmente um agradável que
    auxilia novo internet espectadores , que estão desejando
    em favor da blogging.

    OdpowiedzUsuń
  174. 32 yr old Resident Health-related Officer Murry from Victoria, has interests including home, Situs
    Poker Online Uang Asli and consuming out. Very recently
    had a family trip to Madriu-Perafita-Claror Valley.

    OdpowiedzUsuń
  175. Olá Estou no trabalho navegação do meu novo
    blog iphone ! Só queria dizer que eu amo leitura
    seu blog e estamos ansiosos para todos os seus posts!
    Continue o soberba trabalhar!

    OdpowiedzUsuń
  176. Com se divertindo tanto conteúdo escrito você já executa em qualquer problemas de plagorism
    ou copyright violação? Meu site tem um monte de exclusivo conteúdo tenho também autoria
    me ou terceirizado, mas parece muito disso é ele aparecendo tudo do web sem
    meu acordo . Você conhece algum soluções para ajudar parar conteúdo de ser arrancou ?
    Eu gostaria definitivamente agradeço.

    OdpowiedzUsuń
  177. Você fez alguns boa aponta lá. Eu verificado na net
    para saber mais sobre a questão e encontrado a maioria dos indivíduos vai junto com seus pontos de
    vista este site .

    OdpowiedzUsuń
  178. Today, I went to the beachfront with my kids.

    I found a sea shell and gave it to my 4 year old daughter and
    said "You can hear the ocean if you put this to your ear."
    She placed the shell to her ear and screamed. There was a hermit crab inside and
    it pinched her ear. She never wants to go back!
    LoL I know this is completely off topic but I had to tell someone!

    OdpowiedzUsuń
  179. Thank you for any other informative website. The place else
    could I get that type of information written in such a perfect way?
    I have a undertaking that I am simply now running on,
    and I have been at the glance out for such info.

    OdpowiedzUsuń
  180. Sou realmente grato para o proprietário isto web site quem compartilhou este
    impressionante n. em aqui .

    OdpowiedzUsuń
  181. forum vente cialis internet
    http://cialisoni.com/ - cialis coupon
    cialis bad reaction
    tadalafil online
    sta je bolje cialis ili viagra
    [url=http://cialisoni.com/]cialis price[/url]
    vand cialis bucuresti

    OdpowiedzUsuń
  182. Conheça os 10 mais vendidos da Monster Suplementos.

    OdpowiedzUsuń
  183. Estas são realmente fantástico ideias em sobre blogging.
    Você tocou alguns fastidioso pontos aqui. Qualquer maneira acompanhar wrinting.

    OdpowiedzUsuń
  184. Good day! This is my first visit to your blog! We are a
    collection of volunteers and starting a new project in a
    community in the same niche. Your blog provided us beneficial information to work on. You have
    done a outstanding job!

    OdpowiedzUsuń