Shiny box listopad

Listopadowe pudełko Shiny box owocuje w kosmetyki pielęgnacyjne, większość firm się powtarza z poprzednich jednak znajdziemy w nim również coś nowego. Kosmetyki, które znalazłam w pudełku do testowania:


L'occitane Odbudowujący szampon do włosów suchych i zniszczonych
L'occitane Odbudowująca odżywka do włosów suchych i zniszczonych
(coś w sam raz dla mnie ;))
Bentley Organic łagodzące i nawilżając mydełko
Bentley Organic łagodzące mleczko do ciała z lawendą i rumiankiem
Bentley Organic łagodzący i nawilżający żel pod prysznic 
Dermedic Maseczka aktywnie matująca Normativ





CONVERSATION

14 komentarze:

  1. także mam te pudełko zobaczymy jak będziemy testować co i jak:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coraz fajniejsze boxy !
    Chcę !:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe pudełko.Sama chętnie przetestowałabym kilka z tych produktów

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawartość jak najbardziej ok, jednak spodziewałam się czegoś z kolorówki, albo jakiejś próbki zapachu, a tu znowu pielęgnacja :) Może na święta nas zaskoczą.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie podoba mi sie listopadowy shiny :(

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnio także były produkty L'Occitane, które są według mnie rewelacyjne ;) nie zbieram gwiazdek ale zastanawiam się nad zakupem tego pudełeczka

    OdpowiedzUsuń
  7. produkty ciekawe, ale szkoda że nie dali żadnego pełnowymiarowego - te co kupują shiny będą zawiedzione

    OdpowiedzUsuń
  8. sZKODA ŻE JESZCZE NIE ZAROBIŁAM NA SWOJEGO SHINE :m<

    OdpowiedzUsuń
  9. może zaopatrzę się w grudniowe pudełeczko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę w tym miesiącu nie ma szału, ale sam fakt, że dostajecie coś za darmo jest fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi sie to pudeleczko chociaz nie ma zachwytu :(

    OdpowiedzUsuń