Niespodzianki od Oriflame

Firma Oriflame ostatnio bardzo mnie zaskakuje i to pozytywnie! ;)
Jak wiecie organizowałam na blogu już jakiś czas temu konkurs gdzie pytałam was o to czym jest dla was kobiecość: 


''Co oznacza dla Ciebie kobiecość, Czym się przejawia, jak pachnie, kiedy odczuwasz ją najwyraźniej? ''
Dostałam mnóstwo wspaniałych wypowiedzi jednak nie mogłam wszystkich nagrodzić tak jak chciałam. Dla zwyciężczyń dopiero dziś doszły flakony perfum More by Demi więc niedługo je do was podeślę ;)

Ku mojemu zaskoczeniu za zorganizowanie konkursu również otrzymałam perfumy, a także zestaw kosmetyków More by Demi. Wszystko pięknie zapakowane w ogromne, złote pudełko;) 
W środku znalazłam:
- masło do ciała,
- lakier do włosów ze srebrnymi drobinkami,
- perfumowany żel pod prysznic.
Dziękuję firmie Oriflame za tak wspaniałą współpracę.
... natomiast dziewczyn, które zrezygnowały ze zorganizowania konkursu (a z takimi wypowiedziami również się spotkałam) nigdy nie zrozumiem .. ;)


Dziewczyny, które przegapiły konkurs zapraszam na fanpage O.
 Kobiecość to coś więcej niż tylko zbiór cech, które posiada każda kobieta. To coś wyjątkowego, co wyróżnia nas spośród innych kobiet. Kobieta mająca w sobie nutę kobiecości powinna być subtelna, delikatna, filigranowa. Kobiecość można porównać do aksamitu idealnie gładki miękki w dotyku przyjemny dla ciała.

CONVERSATION

7 komentarze:

  1. postarali się :D ciekawe jak pachną:)?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie to wszystko wygląda. ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. GRATULUJĘ - będziesz zapachnista :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam wrażenie, że pachną podobnie do klasycznego Giordani- pamiętam ten cudny zapach od Oriflame do dziś:)) Ale niestety nie miałam okazji wąchać tego zapachu Demi:) Bardzo fajna nagroda i gest ze strony firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa jak pachną te perfumy. Swoją drogą musiał to być bardzo miły prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tez jestem ciekawa jak pachna te perfumy :) :P nie mialam jeszcze okazji ich obwachac ;)

    OdpowiedzUsuń