Miła niespodzianka od Diuny

Spotkałam się kilka dni temu ostatni raz z Diuną, z którą znamy się osobiście od wieeeeelu lat;) Widziałyśmy się przed jej wyjazdem do Londynu, gdzie jako kolejna z bliskich mi osób opuszczają mnie jadąc za granicę do pracy;( Każdy niestety w innym kierunku ale może dzięki temu będę ich odwiedzać i zwiedzę kawałek świata ;) Kamila zrzekła się kilku swoich kosmetycznych dzieci i podarowała mi sporą ich część oraz nowe buciki, które niestety jak większość rzeczy nie mogła spakować do walizki. Dziękuję Ci jeszcze raz za wszystko i czekam na pamiątki z Londynu ;D Moja kolekcja znacznie się teraz powiększyła więc niedługo zapewne coś z nich wyczaruję ;) 



Jeżeli jesteście zainteresowane tamtejszym życiem oraz poznać inne kosmetyczne recenzje/makijaże oraz nutę kulinarną to zapraszam tutaj: http://diunaaa.blogspot.com/

CONVERSATION

16 komentarze:

  1. Widzę, że masz manię większą niż ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo super prezenciki!!! ahh też bym tak chciała!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejciu, ile wspaniałości <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wooow ale cudenka dostalas ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo ja miło ze strony naszej Diuny!! Kochana jest :)
    A buty mam bardzo podobne, jeśli nie takie same ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. no same wspaniałosci dostałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ulalala ! Ale dużo wspaniałości :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Łoo, ale kolekcja ;3
    +Obserwujemy.? : >
    ++Zapraszam : colours--photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. same cudowności, a buty piękne! :)

    OdpowiedzUsuń