Świat Le Petit Marseillais pełen soczystości prosto z Prowansji

 
http://lpm.pl
 
Poznajcie świat Le Petit Marseillais, pełen soczystych składników prosto z Prowansji!
 Je suis l'ambassadrice du Petit Marseillais!
Prowansja to kraina zdumiewających kolorów i zniewalających zapachów. 
Tutaj w południowym słońcu dojrzewają drzewa migdałowca i kwitną sady pomarańczy. 
Prowansja to urokliwe gaje oliwne, pola lawendy i słoneczników, cykady. 
Tworząc kosmetyki Le Petit Marseillais czerpie się z całego bogactwa prowansalskiej przyrody, dobiera się najbardziej wartościowe składniki i łączy się je w produkty o wyjątkowych zapachach i właściwościach.

Dzięki portalowi Rekomenduj.to wraz z ze znajomymi i najbliższymi miałam okazję lepiej poznać jedne z najpopularniejszych ostatnio produktów na rynku Le Petit Marseillais.
Żel pod prysznic oraz mleczko do ciała w połączeniu pomarańczy i migdałów nadał mojej skórze dość ciekawe połączenie.


Le Petit Marseillais, Hydrate et Nourrit, 

Douche Creme Extra Doux Fleur d`Oranger 

Kremowy żel pod prysznic `Kwiat pomarańczy`


 
Kremowy żel pod prysznic z kwiatem pomarańczy delikatnie oczyszcza i nawilża skórę. Gładka i łatwo spłukująca się piana daje wyrafinowany i relaksujący zapach. Twoja skóra pozostanie miękka, nawilżona i odżywiona. Nawilża górne warstwy naskórka. Kwiat pomarańczy znany jest z właściwości relaksujących, które koją zmysły. Bogata w witaminę C pomarańcza odświeża i tonizuje.
Jak wszystkie żele pod prysznic tej francuskiej firmy zawiera naturalne składniki, ma neutralne pH dla skóry, nie testowany na zwierzętach.

Na pierwszy rzut oka moje zainteresowanie przykuwa ciekawe, poręczne opakowanie o dość skromnej szacie graficznej obrazującej charakterystyczne logo marki oraz zielony kwiat pomarańczy na białym tle. Głównym motywem przewodnim tego produktu jest pomarańcza, a właściwie jej kwiat, który prawie w ogóle nie charakteryzuje pomarańczowego cytrusu. Gdyby nie opisy, w życiu nie zgadłabym, że chodzi tu o nutę pomarańczy :) Sam jednak zapach produktu dość mocno mnie zaskoczył, gdyż nie jest to typowy zapach cytrusów, połączony jest on z lekką, kwiatową nutą zapachową, którą na samym początku bardzo polubiłam. Z czasem zapach może się znudzić, niektórzy znajomi wcale nie polubili tej nuty, jednak to nie jest priorytetem w tym kosmetyku. Żel pod prysznic spełnia wszystkie swoje podstawowe funkcje myjące, pieniące, nawilżające oraz zmiękczające. Nie mam zastrzeżeń ani do konsystencji ani do zapachu, choć ten mógłby utrzymywać się na skórze, a niestety tak nie jest. Skóra po zastosowaniu żelu Le Petit Marseillais jest odżywiona i nawilżona. Moje zastrzeżenia kieruję ku poszerzeniu nut zapachowych choć już teraz na rynku można spotkać inne rodzaje oraz co do wielkości opakowania, gdyż nie wystarcza na zbyt długo.

Le Petit Marseillais, Recettes Méditerranéenne, 

Lait Hydratant Peaux Tres Seches 

Mleczko nawilżające z masłem shea, olejem migdałowym i arganowm



 
W linii `Receptury Śródziemnomorskie` Le Petit Marseillais stworzył kompozycję, która spełnia potrzeby bardzo suchej skóry. Połączył trzy wyjątkowe składniki z Południa: masło Shea, które odżywia i optymalnie nawilża, niezwykły olejek arganowy, magicznie wygładzający skórę, oraz wspomagające ich działanie słodkie migdały.
Dzięki lekkiej konsystencji mleczko nawilżające Le Petit Marseillais w jednej chwili wnika w głąb skóry, spełniając jej potrzeby i zapewniając komfort. Skóra relaksuje się, jest miękka, nawilżona i pachnąca.
Skład: masło shea, olej arganowy, olej ze słodkich migdałów.

Skoro powyżej wspomniałam o moich uwagach dotyczących szaty graficznej żelu pod prysznic to tym razem powiem coś na temat mleczka. Jeżeli chodzi o mleczko do ciała o zapachu migdałów jego opakowanie powinno być białe, natomiast barwę pomarańczową powinno oddać żelowi pod prysznic :) Jak najbardziej to tylko moja drobna uwaga, a jako potencjalny klient mam prawo wyrazić swoje własne zdanie również jeżeli tyczy się ono opakowania.
Oczywiście jeżeli chodzi o mleczko do ciała to produkt ten sprawdza się znakomicie! Bardzo polubiłam ten kosmetyk min, ze względu na poręczny aplikację (dozownik). Poza wszelkimi udogodnieniami jeżeli chodzi o samą aplikację, jego zastosowanie zostało jak najbardziej docenione przeze mnie. Mleczko ma za zadanie nawilżać bardzo suchą skórę i tak też się dzieje. Po aplikacji skóra jest miękka, nawilżona i pachnie migdałami połączonymi z olejkiem arganowym. Ten zapach nie należy do moich ulubionych jednak jego delikatna nuta zapachowa zupełnie w niczym mi nie przeszkadza i nawet mimo zapachu migdałów jest jednym z moich ulubieńców.  Lubię go nakładać szczególnie na nogi, ponieważ dodatkowo produkt nadaje im lekki połysk. Kosmetyk nie jest zbyt tłusty, bardzo szybko schnie i dodatkowo jest wydajny. Opakowanie 250ml produktu w zupełności wystarcza na dłuższy okres czasu.

 

 
Tradycja Le Petit Marseillais sięga XVii wieku kiedy w Marsylii rozpoczęto produkcję Mydła Marsylskiego.
Logo marki inspirowane jest historią młodego chłopca, który sprzedawał słynne mydła Savon de Marseille.

Próbowałyście już swoje Le Petit Marseillais ??
Jakie macie zdanie na temat tych produktów?



http://rekomenduj.to
Essaie absolument les prodiuts Le Petit Marseillais!
Au revoir!

CONVERSATION

12 komentarze:

  1. Miałam to mleczko, kupiłam sobie w zeszłym roku w Belgii. Moim zdaniem jest bardzo fajne, dobrze nawilża ma ładny zapach. Byłam bardzo zadowolona z tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te żele, mleczko także nie zawiodło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostałam próbki tych produktów i całkowicie mnie rozczarowały. Zwłaszcza żel... ma okropny zapach, nie pieni się i jest bardzo niewydajny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Excellent post. I'm dealing with many of these issues as well..



    Feel free to surf too my weblog ... Farmville 2 Hack

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem w trakcie używania tego mleczka, zakochałam się po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jakos zachwycona nimi nie jestem ale bardzo podobają mi sie ich opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I'm amazed, I have to admit. Rarely do I encounter
    a blog that's equally educative and amusing, and let me tell you,
    you've hit the nail on the head. The problem is something that not enough folks are speaking intelligently about.

    I am very happy I came across this during my search for something relating to this.


    Here is my web-site: cheap web hosting india

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello! I simply want to offer you a big thumbs up for the excellent information you have right here on this post.
    I'll be coming back to your blog for more soon.

    My website ... Vietnam visa in Hongkong

    OdpowiedzUsuń
  9. This text is invaluable. When can I find out more?

    Feel free to surf to my page; quero ganhar dinheiro na internet

    OdpowiedzUsuń
  10. whoah this weblog is magnificent i love studying your articles.
    Keep up the great work! You understand, many people are
    hunting around for this info, you can help them greatly.


    Feel free to surf to my web site: free music downloads
    [http://twitter.com]

    OdpowiedzUsuń
  11. On the other hand canker sores are not associated with cold sores, fever blisters or herpes.
    Cold sores and fever blisters will vary names for the same disease.
    They refer to skin eruptions normally on the face of the
    target that are caused by the herpes virus type 1.
    Cold sores or fever blisters as they are sometimes called are referring to the lesions this virus causes on the upper part of the body.


    my web site :: celebrity cold sore

    OdpowiedzUsuń
  12. aku berangkat untuk menyampaikan kepada adik laki laki saya bahwa dia juga mesti berangkat buat menyaksikan weblog ini
    secara rutin buat meraih info terbzru dari up date terbaru.

    OdpowiedzUsuń