Drugie urodziny bloga! Zestawienie szminek/pomadek/błyszczyków


Dzisiaj krótko, zwięźle i na temat. 


Właśnie mijają 2 lata odkąd mój blog o tematyce urodowej zaistniał w sieci!
Wszystko zaczęło się dość spontanicznie, ale w końcu spróbowałam, utrzymałam się i wcale nie żałuję bo blog stał się moją małą odskocznią od życia codziennego, gdzie mam szansę robić to co lubię :) W ciągu tych dwóch lat zyskałam wielu czytelników, poznałam mnóstwo nowości kosmetycznych, miałam szansę współpracować z wieloma wspaniałymi firmami, nauczyłam się wielu tricków i wciąż szukam nowych inspiracji do dalszego rozwoju strony. 

Z tej okazji chciałabym również podzielić się z wami dość sporym zestawieniem szminek, pomadek oraz barwnych błyszczyków, które na co dzień dodają koloru i uroku makijażowi. Jak widać sporo w nim różu w wielu odcieniach ale jest i standardowa czerwień, którą każda z nas mieć powinna! To wszystko za sprawką szminkowego zdjęcia, które utkwiło mi w pamięci z początków mojej ''kariery'' :D, a które możecie kojarzyć z facebookowej miniaturki profilu. Było to nie lada wyzwanie ze względu na zmywanie i nakładanie co chwilę nowego koloru na usta :)

So Enjoi!

CONVERSATION

22 komentarze:

  1. gratulacje ;) Świetne fotki ;)))!!! I cudowne kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Różowe pomadki i błyszczyki są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję rocznicy :) A pomadek trochę masz, piękna kolekcja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe zestawienie kolorków do ust ;)
    Niektóre piękne, niektóre zupełnie nie w moim guście. Najbardziej podobają mi się dwa ostatnie kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ten czas leci, gratuluję ;) Ale Ci się nazbierało tych produktów do ust ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Te najjaśniejsze odcienie to moje typy! :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Joko i Rimmel Lasting Finish są zdecydowanie moimi faworytami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o gratki :) śliczne wszystkie pomadki są :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! 2 lata to świetny wynik :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaśniejsze odcienie zdecydowanie bardziej przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezła kolekcja :-) Spodobała mi się Manifesto ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. 5 najlepszy kolorek :)
    http://dreamsstation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Na profilu JOKO Cosmetics jest właśnie nabór do testów błyszczyków w zamian za opinię o produkcie. Może ktoś chce się zgłosić? http://www.nagrodobiorcy.pl/przetestuj-blyszczyk-joko-cosmetics-do-01-09-2014/

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi there! This is kind of off topic but I need some advice
    from an established blog. Is it very difficult to set up your own blog?
    I'm not very techincal but I can figure things out pretty quick.
    I'm thinking about creating my own but I'm not sure where to
    begin. Do you have any tips or suggestions?
    Thanks

    my web page paid surveys (paidsurveysb.tripod.com)

    OdpowiedzUsuń
  15. Very nice blog post. I definitely love this site. Keep writing!


    Also visit my web-site ... free music downloads (twitter.com)

    OdpowiedzUsuń
  16. Does your website have a contact page? I'm having problems
    locating it but, I'd like to send you an email.

    I've got some ideas for your blog you might be interested
    in hearing. Either way, great website and I look forward to seeing it grow
    over time.

    Here is my web page; paid surveys (paidsurveysb.tripod.com)

    OdpowiedzUsuń
  17. I have been surfing online more than 3 hours today, yet I never found any interesting article like yours.
    It's pretty worth enough for me. Personally, if all webmasters and bloggers made good content as you did, the net
    will be a lot more useful than ever before.

    Here is my weblog ... JonieGNamm

    OdpowiedzUsuń
  18. You could certainly see your enthusiasm in the article you write.
    The world hopes for even more passionate writers such as you who are not afraid to mention how
    they believe. All the time go after your heart.

    my site CarlottaYRamella

    OdpowiedzUsuń
  19. Spot on with this write-up, I honestly believe this amazing
    site needs a lot more attention. I'll probably be back
    again to see more, thanks for the info!

    Here is my homepage - quest bars

    OdpowiedzUsuń
  20. I was suggested this web site by my cousin. I'm not sure whether this post
    is written by him as no one else know such detailed about my
    problem. You're amazing! Thanks!

    my blog post: quest bars

    OdpowiedzUsuń