Bell HypoAllergenic Nude Liquid Powder, puder matujący w płynie nr 01 02 HIT czy KIT?




Bell HypoAllergenic Nude Liquid Powder puder matujący w płynie

odcienie 01 i 02


Opis produktu


Zapewnia naturalny efekt idealnie gładkiej, „nagiej” skóry. Płynna formuła po nałożeniu na skórę twarzy zamienia się w puder. Produkt nie sprawia wrażenia maski i pozwala skórze oddychać. Łatwo się rozprowadza, stapia się ze skórą, nadaje jej zdrowy wygląd i kryje drobne niedoskonałości. Daje trwałe, aksamitnie matowe wykończenie.


Zaintrygowana opiniami innych postanowiłam przetestować jeden z ostatnich hitów na rynku kosmetycznym, a mianowicie podkład/puder matujący marki Bell Nude Liquid Powder. 
Produkty firmy Bell znam niewiele, choć nigdy nie słyszałam aby było o nich tak głośno jak na temat powyższej nowości. 

Po pierwsze bardzo ciężko dostać jeden z najbardziej rozchwytywanych odcieni 02, który najbardziej dopasowuje się do kolorytu skóry większości polek. Ale jest też druga sprawa, odcienie są zaledwie 3 i jak można się domyśleć, jeden jest bardzo jasny, drugi średni i trzeci bardzo ciemny.

Większość polecała mieszankę 01 i 02 i zdecydowanie tą opcję polecam!
Trochę było zabawy zanim dopasowałam odcień do koloru swojej skóry po czym mogłam w końcu sprawdzić jaki jest naprawdę. 

Na pierwszy rzut oka mega sprawa! Bardzo ładne wykończenie, skóra wygładzona, choć matowa, super efekt w dodatku zachęca niska cena, lecz wydawać by się mogło, że to efekt finalny to niestety ma o też swoje wady!

Zabrałam go ze sobą na wyjazd i albo to zmiana wody, bazy lub klimatu ale po kilku godzinach zaczął się babrać na twarzy. Największa zmora, czyli uwydatnione suche skórki, których tak nie cierpimy. Jest to podkład matujący, owszem lecz jest tak lejący, że na pierwszy rzut oka wygląda super i oczekujemy więcej. Niestety druga sprawa to pipetka, zamiast dozownika, których tak nie lubię, w podkładach ale zawsze może się to zmienić więc jest to do poprawki. 


  • Cyclopentasiloxane • Cyclohexasiloxane • Isododecane • PEG-10 Dimethicone • Dimethicone Crosspolymer • Disteardimonium Hectorite • Methyl Methacrylate Crosspolymer • Stearoyl Inulin • Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer • Dimethiconol • Propylene Carbonate • Ethylhexylglycerin • Trimethoxycaprylylsilane • Tocopherol • Phenoxyethanol • CI 77491, CI 77492, CI 77499 (Iron Oxides) • CI 77891 (Titanium Dioxide)

CONVERSATION

8 komentarze:

  1. Gdzie udało cie sie go dorwać? Ja przejrzałam już cały internet i kiszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poluj na stronie https://www.superkoszyk.pl/ :)

      Usuń
  2. Fajnie, że ten najjaśniejszy odcień jest aż tak jasny. Będę musiała mu się bliżej przyjrzeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, choć ja nienawidzę mieszać podkładów :P

      Usuń
  3. nie kusi mnie, używam pierre rene i jestem zadowolona
    nie wyobrażam sobie kupowania dwóch podkładów żeby zrobić z niego odcień odpowiedni do mojej skóry

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamawiam i próbuje, bo ostatnio Bell stał się mocno popularny :)

    OdpowiedzUsuń