Cukierkowe Miss Sporty Really me



Przedstawiam wam uroczo cukierkową serię kolorowych kosmetyków Miss Sporty
Really Me

Myślę, że ta seria trafi do nastolatek, miłośniczek pasteli, delikatnych odcieni i kolorowych opakowań. Powroty do szkoły, na uczelnię czy do pracy po feriach bywają ciężkie, z kosmetykami z serii Really me staną się o wiele przyjemniejsze!


Cała seria dotarła do mnie w wakacyjnym, turkusowym plecaczku, dzięki któremu powoli czuć już wiosnę!



BALSAMY DO UST



Zawierają w składzie odżywcze witaminy A, C, E oraz nawilżające olejki. Balsamy zapobiegają pękaniu ust i nadają im naturalny wygląd. 



PODKŁADY W SZTYFCIE, EFEKT DRUGIEJ SKÓRY


Innowacyjna formuła pozwala skórze oddychać. Podkład idealnie wtapia się w skórę pozostawiając doskonały i naturalny wygląd. Dzięki opakowaniu w sztyfcie jest wygodny do aplikacji i zawsze możesz go mieć przy sobie. 



MASKARA ZE STOPNIOWĄ KOLORYZACJĄ RZĘS


Ta maskara skutecznie dodaje rzęsom objętości i nadaje efekt stopniowej koloryzacji rzęs. Dzięki temu wyglądają one na naturalnie dłuższe i gęstsze. 


DWUSTRONNA MIĘKKA KREDKA DO OCZU I EYELINER


edna strona to cień w kredce w delikatnie połyskujących odcieniach nude, a druga to kremowy eyeliner, który łatwo się rozprowadza i rozciera. 



EYEBROW KIT STUDIO

 

Studio Eyebrow Kit to zestaw do makijażu brwi, który zawiera wosk z pigmentem, cień koloryzujący oraz pędzelek nadający długotrwały kształt. 


LAKIERY CANDY SHINE GITTER EFECT


Efektowna kolekcja dwóch nowych lakierów do paznokci przepełnionych połyskującymi drobinkami. Ich słodkie odcienie pobudzają wyobraźnię i pozwalają przeobrazić zwykły manicure w prawdziwe arcydzieło. 

CONVERSATION

17 komentarze:

  1. Cudowne cukiereczki, kuszą pięknym wyglądem.

    OdpowiedzUsuń
  2. wow :) Bardzo ładne pastelowe kolory <3 Jeśli chodzi o tą markę to mam kilka ulubieńców ale są też i Buble, sporo bubli hehe np, lakiery :D Na te też bym się nie skusiła , wydaje mi się, że nie są najlepsze hehe ale błyszczyki wyglądają super <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam dzisiaj te nowości w Rossmannie i szczerze mnie zaciekawiły swoimi pastelowymi opakowaniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawi mnie tusz. Ma fajną szczoteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Opakowania są przesłodkie :) zaciekawił mnie ten tusz koloryzujący, chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten balsamo-błyszczyk, super pachnie i o dziwo nie wysusza ust! Polecam!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczo wyglądają te produkty. Ja co prawda już raczej nie używam kosmetyków tej marki, ale mimo wszystko wspominam je niezwykle miło i sympatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Opakowania owszem urocze, ale ja za marką Miss Sporty nie przepadam. Trafiłam na zbyt dużą ilość bubli tej marki. Chociaż mam parę rzeczy, które nie są najgorsze. Ogólnie Miss Sporty niby jest kierowana dla nastolatek, ale szczerze mówiąc nawet nastolatki mogą korzystać z lepszej jakości za wcale nie wysoką cenę (Lovely, Wibo, MUR).

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka troszke dziecinna ta kolekcja, ale mascarze chetnie przyjrzalabym sie blizej :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Við bjóðum upp á lækning til meðhöndlunar á ýmsum vandamálum heilsu, með því að nota lyf sem hefur verið veitt og korn getur læknað sjúkdóminn alveg.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej kuszą mnie balsamy do ust. Co jak co, ale ta seria przyciąga wzrok!
    Obserwuję :)
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ale chciałabym taki zestaw! :) opakowania kosmetyków przyciągają wzrok! A błyszczyki pachną obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. używam studio eyebrow kit i mogę polecić :) wygodnie się go nakłada, ma ładny kolor i jest trwały :)

    OdpowiedzUsuń