Pielęgnacja włosów z NIVEA Diamond Volume. Szampon wraz z odżywką z dodatkiem keratyny.

 


 

Pielęgnacja włosów od NIVEA

Diamond Volume

''Dzięki nowej linii Volume Diamond, możesz osiągnąć piękny, promienny, idealny wygląd na każdą okazję. Innowacyjna formuła zapewnia włosom połysk i wspaniałą objętość bez ich obciążania.''


Nivea Diamond Volume

 Szampon do włosów cienkich lub z tendencją do przetłuszczania


 

Szampon przywraca włosom niesamowity blask, dodaje im lekkiej objętości. Lekka formuła z diamentowym pyłem nadaje włosom blask i jednocześnie sprawia, że są pełne objętości, łagodnie myje i pielęgnuje włosy,nie obciąża włosów pozostawiając je miękkie i gładkie w dotyku

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamido-propyl Betaine, Sodium Chloride, Hydrolyzed Keratin, Diamond Powder, Polyquaternium-10, Guar Hydroxy-propyltrimonium Chloride, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Glycerin, Citric Acid, Sodium Benzoate, Linalool, Limonene, Parfum.  



Włosy po umyciu tym szamponem są delikatniejsze, 
lekko uniesione u nasady, szampon nie obciąża bardzo włosów,
kosmyki mają zdrowy wygląd, są lśniące,
łatwiej się rozczesują, produkt nie podrażnia skóry głowy, 
pieni się i ma ładny zapach.
Plusem jest również zawartość keratyny!
Najlepiej stosować go razem z odżywką z tej samej serii.

Do minusów można zaliczyć zawartość SLS
5/5 Bardzo dobry produkt


Nivea Diamond Volume

 Odżywka nadająca blask i objętość do włosów cienkich lub z tendencją do przetłuszczania


 
 
Odżywka z diamentowym pyłem nadaje włosom blask i jednocześnie sprawia, że włosy są pełne objętości,ułatwia rozczesywanie, a także nie obciąża włosów pozostawiając je miękkie i gładkie w dotyku.

Skład: Aqua, Stearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Dimethicone, Stearamidopropyl Dimethylamine, Diamond Powder, Hydrolyzed Keratin, Silicone Quaternium-18, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Lactic Acid, Coco Betaine, Trideceth-6, Sodium Chloride, Trideceth-12, C12-15 Pareth-3, Cocamidopropyl Betaine, Citric Acid, Phenoxyethanol, Potassium Sorbate, Ethylhexylglycerin, Linalool, Limonene, Parfum.  


Niestety po odżywce objętość nie wzrasta, ale i nie obciąża ona włosów,
ułatwia za to rozczesywanie, dzięki odżywce włosy są gładkie, miękkie, błyszczące,
produkt posiada przyjemny zapach, jednak nie na tyle aby utrzymywał się on na dłużej. 
Posiada delikatną konsystencję wraz z płynną keratyną.

4/5 Dobry produkt


Pozostałe produkty do pielęgnacji włosów z serii DIAMOND
Diamond Gloss


CONVERSATION

12 komentarze:

  1. a próbowałaś już tych straight and gloss? jestem ciekawa czy naprawdę trochę chociaż prostują włosy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie ale moze wypróbuję :)

      Usuń
  2. Zachęcajace sa te kosmetyki Nivea tych akurat nie miałam ale lubię odzywki czy szampony tej firmy,co jakiś czas lubię coś wrzucić do koszyka;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niedawno robiłam recenzję tych kosmetyków. Moje spostrzeżenia są bardzo podobne do Twoich.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie zawartość SLS nie jest minusem, zwykle gdy szampon nie ma go w składzie to okropnie trudno jest mi po nim rozczesać włosy :) Tej serii nie testowałam i chyba raczej się na nią nie skuszę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, też tego nie znoszę, włosy są jak druty ale ostatnio panuje chyba jakaś fobia na ten składnik dlatego wspomniałam, że może to być minus ale wcale też nie musi :)

      Usuń
  5. Już dawno nie używałam szamponów i odżywek tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  6. przydalby mi sie ten duet, idealny do moich wlosow :)

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam odżywkę i byłam z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. If you are going for finest contents like I do, simply
    visit this web page every day since it gives quality contents,
    thanks

    Here is my page: paid surveys (paidsurveysb.tripod.com)

    OdpowiedzUsuń