Ogromny zestaw do pielęgnacji NIVEA

  

 
 Marka NIVEA zaserwowała mi ostatnio dawkę niesamowitości do pielęgnacji ciała, twarzy oraz włosów. Są to dwa zestawy konkursowe, a to świadczy tylko o tym, że na prawdę warto próbować aby później cieszyć się z tak ogromnej wygranej! W skład zestawu wchodzą oczywiście pięknie pachnące kosmetyki myjące i pielęgnacyjne oraz najbardziej znane nam wszystkim kremy ochronne. Produkty Dla niej i Dla niego.

LIP BUTTER Masełko, balsam i pomadka do ust w jednym, o zapachu karmelu oraz różanych malin!


Odświeżający żel pod prysznic Powerfruit Refresh z ekstraktem z Goi oraz witaminą C z żurawiny. 
Oraz męski, odświeżający zestaw Muscle Relax.


Nawilżający balsam pod prysznic! recenzja dostępna TUTAJ
Szampon z odżywką 2 w 1 ekstrakt z akacji, do wszystkich typów włosów.


Antyperspiranty męskie oraz damskie Stress Protect


Kremy ochronne oraz krem-żel na dzień AQUA Senastion z ekstraktem z ogórka


Jeżeli jesteście ciekawe/i jak sprawuje się konkretny kosmetyk/i i chciały/li byście poznać moją opinię na ten temat wystarczy wspomnieć o tym w komentarzu poniżej :)
Pozdrawiam!

CONVERSATION

47 komentarze:

  1. Mam Lip Butterki i są super !
    A żel pod prysznic z goi pachnie rewelacyjnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super więc nie mogę się doczekać aby go wypróbować:)

      Usuń
  2. Uwieeelbiam kosmetyki Nivea :D Aż zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  3. wow :D
    mam lip butter malinowy i jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Maeslka wygladaja przesuper lubie takie rzeczy:) ogromny zestaw:) gratuluje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie przepadam za Niveą, ale masełko jest świetne i w tym tygodniu je dokładnie recenzowałam;]

    OdpowiedzUsuń
  6. o kurde ale zazdroszcze!!!!
    tez chce taka pake <3 hehe

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak prosimy o zele :)
    Wspaniały zestaw!
    A to wygrana czy do testów bo nie zrozumiałam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to podwójna wygrana w konkursie, za pracę i komentarz:)

      Usuń
    2. Aha no to serdeczne gratulacje :)

      Usuń
  8. recenzja wszystkich produktów jestem ciekawa, więc co napiszesz to ja przeczytam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe dzięki za zaufanie:) na pewno wspomnę o kilku produktach:)

      Usuń
  9. Super wygrana, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow sporo tego!
    żele mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ożesz... Ale bym chciała chociaż 1/3 tej paki :D
    Gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale paka , zdecydowanie warto brać udział w konkursach , wygrywamy wtedy kiedy najmniej się tego spodziewamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa Lip butter zarówno maliny jak i karmelu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. cuda! no może prócz ostatniego kremu;DD

    OdpowiedzUsuń
  15. mm malinowy kremik musze spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jestem ciekawa czy "lip butter"jest naprawdę świetne tak jak reklamuje je Nivea :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluję, świetna wygrana

    OdpowiedzUsuń
  18. Z chęcią poczytam o lip butter

    OdpowiedzUsuń
  19. :o ile tego...

    udanych testów! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. ahh super paka ;))
    jest co testować :D juz prawie rok czaję sie na te ich masełka do ust, ale wciąż w zapasach innych mazideł jestem pogrążona ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny blog:) Czytam z ogromną ciekawością:)

    OdpowiedzUsuń
  22. ZBIERAM BUZIĘ Z PODŁOGI, JAKA PAKA!! :) Wow! :) Jestem pod wrażeniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ paczka! Zazdroszczę i gratuluję takiej zawartości ;)
    Masełka nie miałam, ale dużo czytałam na ich temat. Żele pod prysznic bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super zestaw, ja również preferuję kosmetyki Nivea:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ile tego jest *.* Zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mega paczka! :D
    Co za zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mnie ciekawi ten krem żel z ekstraktem z ogórka :) A paka mega i naprawdę świetne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam to karmelowe masełko <3

    OdpowiedzUsuń
  29. zazdroszczę tak ogromnej paczki! :0

    OdpowiedzUsuń