Drogerie Sekret Urody recenzja kosmetyków Under 20

Od Drogerii Sekret Urody otrzymałam paczuszkę, w której znajdowały się kosmetyki zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn. Tych drugich nie byłam w stanie przetestować dlatego przekazałam je bratu, a dla mnie pozostały produkty Under 20 wraz z błyszczykiem firmy Carmex. 


Kosmetyki Under 20, które miałam okazję testować to :

Żel oczyszczający do twarzy Krem do twarzy aktywna kuracja
maseczka do twarzy przeciw śladom po niedoskonałościach 
(dla niej) 


(DLA NIEGO)
Żel myjący, głęboko oczyszczający
Krem nawilżająco matujący

 oraz 
błyszczyk Carmex (jaśmin)



1. Żel oczyszczający do twarzy 

Plusy:
- posiada malutkie drobinki, które doskonale wygładzają twarz,
- po oczyszczaniu, skóra jest gładka i miła w dotyku, 
- do zmycia komsetyku wystarczy odrobina wody,
- nie wysusza skóry,
-eliminuje wągry
- nie powoduje efektów ubocznych,
- posiada duże opakowanie dzięki czemu starcza na bardzo długo

Minusy:
- brak zapachu

Ocena :
6/5 !
2. Krem do twarzy aktywna kuracja
Plusy:

- nawilża, 
- nie powoduje powstawania wyprysków,
- eliminuje problemy z zaczerwienieniami,
- starcza na długi okres czasu
- w połączeniu w całym zestawem tworzy zadowalające efekty

Minusy:

- pachnie zbyt intensywną miętą

Ocena :
4/5
3. Maseczka do twarzy przeciw śladom po niedoskonałościach 
(dla niej) 

Plusy:
- doskonale nawilża skórę twarzy
- w połączeniu w całym zestawem tworzy zadowalające efekty


Minusy:
-1 saszetka starcza tylko na jedno użycie

Ocena :
5/5

Myślę, że w działaniu dużej różnicy nie ma jeżeli chodzi o podział na damskie i męskie kosmetyki. Różnica jest jedynie w żelu oczyszczającym.




 
***
 
4. błyszczyk Carmex (jaśmin)

Plusy:
- kosmetyk bardzo dobrze nawilża,
- nie ma problemów z aplikacją,
- jest drobny dlatego możemy mieć go zawsze przy sobie,
- świetnie chłodzi usta,
- dostępny w kilku smakach, przyznaję, że jaśmin pachnie o wiele lepiej niż mięta, którą miałam poprzednio i z której nie byłam zadowlona

Minusy:
- ma nieprzyjemny smak, jednak nie wiem jak jest w przypadku owocowych błyszczyków


Ocena :
3/5


 

CONVERSATION

11 komentarze:

  1. Nie przekonałam się do tego carmexu, zapach niestety odrzuca :<

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe te kosmetyki under 20, ostatnio kupiłam fluid i podzielam blogowe zachwyty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję :)
    bardzo duże wymagania ma ta drogeria ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo lubię Carmex :) seria Under Twenty też bardzo przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tego smaku nie próbowałam ale widzę że nie jest chyba za ciekawy i można sobie darować kupienie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się te kosmetyki U20 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. musze sobie wkoncu kupic Carmex ;D swietna sa te produkty under twenty ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Carmex'y uwielbiam! najlepsze ;)
    z Under Twenty lubię żele do mycia twarzy

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja muszę sobie w końcu zakupić ten carmex i go przetestować. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kosmetyki na prawde sa dobre :) Sama lubie do nich powracac i je cenie :)
    Zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń