Kolorowe emalie Delia

Pamiętacie mega pakę, którą dostałam od firmy Delia?

W końcu miałam trochę czasu na przetestowanie lakierów do paznokci tej firmy i jestem bardzo zadowolona ;)

 Emalie, które mam, głównie w modnych pastelowych kolorach bardzo przypadły mi do gustu. Nie ma problemów z aplikacją, standardowo po nałożeniu 2 warstw kolor wygląda świetnie i utrzymuje się do kilku dni oczywiście w zależności od tego kto wykonuje jakie czynności. Moje paznokcie znoszą wiele różnych ciężkich prac więc lakier wytrzymuje swoje ;D Dodatkowo utwardza płytkę paznokcia dlatego tak szybko się nie łamią ! 


 Poniżej większość przykładowych lakierów, pamiętajcie również o tym, że 3 lakiery mam dostępne w rozdaniu tutaj :  http://ankowata.blogspot.com/2012/06/rozdanie-komsetyczne.html






CONVERSATION

39 komentarze:

  1. Oj ładne, nawet bardzo:) Świetne lakiery, na każdą okazję, jak to mówią do wyboru, do koloru:)

    OdpowiedzUsuń
  2. co za kolory ! ja chce je wszytskie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ile cudownych kolorków :))

    OdpowiedzUsuń
  4. z tych kolorów najbardziej podoba mi się ten fiolecik, taka lawenda jasna, śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolory naprawdę piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne masz paznokcie:)
    Świetna paczuszka, kolorki tych lakierów są super wszystkie mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne pazurki i wow jakie kolory lakierków ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie super, ale najbardziej podoba mi się niebieski i miętowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tez mam kilka lakierow z delii, uwazam, ze sa swietne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mogłabym mieć je wszystkie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna paczka ;D
    śliczne kolory lakierów, ładny żółty i miętowy, ten jasny różowy też spoko

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniałe kolorki, ja mam w planach kupić jasny róż

    OdpowiedzUsuń
  13. miętowy i mocno lawendowy podbiły moje serce ! <3
    pozdrawiam i zapraszam do siebie na akcję paznokciową pt.: "LETNIE WZORKI" ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę wszystkie są świetne:))!

    OdpowiedzUsuń
  15. ten 3 podoba mi się chyba najbardziej ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie kolory jak najbardziej przypadły mi do gustu. ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. O maaamooo zazdroszczę max! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie kolorki mi się podobają;)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo podobają mi się lakiery tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne kolorki. Zazdroszczę:p

    OdpowiedzUsuń
  21. Otagowałam Cię:)! zapraszam do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale cuda! :) *_* Marzę o takiej kolekcji!

    OdpowiedzUsuń
  23. ta brzoskwinka na gorze jest sliczna :) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  24. Loving your post!
    Happy to have found your blog. Glaldly follow you via gfc and bloglovin!
    Hope you can follow me too on both!

    Lots of love,

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  25. pastele :) co raz bardziej się do nich przekonuję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Its such as you read my thoughts! You seem diet plans for women to lose weight,
    dietplansforwomentoloseweightfast.com,
    understand a lot about this, like you wrote the guide in it or something.
    I feel that you simply could do with a few % to power the message house a bit, however instead of that, this is fantastic
    blog. A fantastic read. I will certainly be back.

    OdpowiedzUsuń