Promocje Rossmann! Lakiery Wibo z limitowanej kolekcji Celebrity Nails

 

Pamiętajcie, że jedna z ostatnich promocji w Rossmannie w najbliższym czasie -49% na wszystkie 
szminki, błyszczyki, kredki do ust, lakiery i produkty do pielęgnacji paznokci 
trwa już tylko do 11 maja!

 
 
Udało mi się złowić kilka ciekawych produktów, w tym letnie, pastelowe kolory od WIBO 
lakiery do paznokci Celebrity Nails z limitowanej kolekcji
w odcieniach mięty  

nr 8 Mint Project
nr 9 Deep Ocean

*   *   *
 *nr 8 Mint Project


*nr 9 Deep Ocean

 

Lakiery te z wyglądu przypominają standardowe szklane buteleczki Express Growth,
które wypełniają płytkę paznokcia całkowicie, nie pozostawiając przeźroczystych smug.
Standardowo do ładnego efektu wystarczą dwie warstwy produktu.
Różnią się szczególnie kolorystyką pastelową, którą serwuje limitowana edycja Celebrity Nails oraz delikatnymi, połyskującymi drobinkami złota widocznymi pod odpowiednim kątem padania światła.
Lubię te lakiery ze względu na niską cenę, ciekawą kolorystykę, połysk oraz to, że nie farbują płytki paznokcia.

 Poniżej zapowiedź kolejnej odsłony letnich nowości od WIBO!
Lakiery Candy Shop z efektem piasku.
Najnowsze tusze oraz błyszczyki Lip Sensational XXL będę miała okazję testować na ramach współpracy z powyższą firmą.



CONVERSATION

20 komentarze:

  1. Świetne te kolorki ,iście wakacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oba kolory bardzo mi się podobaja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nr 8 i jestem zadowolona :) Myślałam, że krycie może nie być zbyt dobre, ale 3 spokojnie wystarczają, więc nie jest źle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow piękne sa te kolorki z wibo!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dziś się wybiorę do Rossmana :) Może uda mi się kupić coś sensownego bo w wcześniejszych promocjach z tej serii wszystko było wykupione...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. leć leć, u mnie pierwszego dnia już były braki :P

      Usuń
  6. wibo numerek 8 jest przecudowny! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają przepięknie, ale jakoś nie zdecydowałam się na ich zakup. Nie mam pojęcia dlaczego:)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękne!
    za piaskami nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja może skuszę się jeszcze naten lakier nr 8 Mint Project :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nr.8 swietny jeszcze ciekawi mnie ten fiolet

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie bardziej te wszystkie nude kręcą, ta nowa seria jest ciekawa, ale nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękne te odcienie mięty <3

    OdpowiedzUsuń
  13. For the reason that the admin of this web site
    is working, no uncertainty very quickly it will be renowned,
    due to its feature contents.

    my page :: mal de dos

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice post. I learn something new and challenging on blogs I
    stumbleupon everyday. It will always be exciting
    to read articles from other writers and use a little something from
    other websites.

    Also visit my web page - paid surveys (http://paidsurveysb.tripod.com)

    OdpowiedzUsuń
  15. Help woith travel? Hi all! For my daughter's 1st birthday in January I am wanting to travel abroad with
    her. We live in New Zealand. Does anyone have recommendations on a beautiful place we're able to happen to be?

    Thanks all! Possess a blessed night time/day based on where you are in the globe :
    ) why not wait until she actually is older and may enjoy it more, or why not
    go somewhere in NZ that is less travel, a
    one year old is very hard to travel with

    OdpowiedzUsuń