Farba Wellaton 12/1 / Farbowanie włosów w domu / Aktualizacja włosów blond

Minęło sporo czasu odkąd pokazywałam wam pierwsze efekty koloryzacji włosów na bardzo jasny blond który czasami trudno jest uzyskać ze względu na naturalne, ciemne odcienie włosów. 
Sama próbowałam do tej pory przeróżnych farb jednak najlepszy efekt nawet na ciemnych odrostach uzyskałam właśnie po tej farbie Wellaton 12/1 lub 12/0 . Są to zbliżone do siebie odcienie, jednak ta pierwsza z cyfrą 1 oznacza, że jest chłodniejsza, wpadająca w popielaty odcień. Po ten właśnie krem/farbę sięgnęłam ponownie po kilku latach ze względu na to, że nie uzyskałam pożądanych efektów nawet po niektórych farbach fryzjerskich. 
Bardzo często pytacie o efekty i jak długo utrzymuje się na włosach i tu co ciekawe nie myłam jeszcze po zastosowaniu tej farby głowy za pomocą fioletowego szamponu. Myślę, że gdy kolor będzie schodził to ten szampon zneutralizuje żółty kolor. Tak więc oceniam ją na 4-6 tyg. trwałości. 

aktualny efekt końcowy:




Poniżej znajdziecie poprzednie wpisy dot. farb Wellaton

http://ankowata.blogspot.com/2012/07/lipcowe-farbowanie-wella.html
http://ankowata.blogspot.com/2012/11/listopadowe-farbowanie-wellaton-121.html
http://ankowata.blogspot.com/2013/04/kwietniowe-farbowanie-wellaton.html


 WELLA KREM KOLORYZUJĄCY 12/1 JASNY POPIELATY BLOND




Wella_Wellaton_krem koloryzujący 12/1 jasny popielaty blond, 1 opak.







Krem Intensywnie Koloryzujący Wellaton powstał, abyś mogła cieszyć się intensywnym kolorem, wyjątkowym blaskiem oraz perfekcyjnym pokryciem siwych włosów.




CONVERSATION

1 komentarze: