MAKEUP REVOLUTION BEYOND FLAWLESS PALETA 32 CIENI DO POWIEK



MAKEUP REVOLUTION BEYOND FLAWLESS PALETA 32 CIENI DO POWIEK


Makeup Revolution Beyond Flawless Ultra 32 Eyeshadows Palette Flawless to profesjonalna paleta 32 cieni do powiek. Wszystkie kolory jakich potrzebujesz od teraz znajdziesz w jednej palecie. Makeup Revolution Ultra 32 Eyeshadows Palette Beyond Flawless to doskonałe połączenie cieni z matowym i perłowym wykończeniem, o doskonałej pigmentacji i aksamitnej teksturze. Paleta idealna do makijażowych eksperymentów. W palecie znajduje się pełnowymiarowe lusterko. 





Paleta znajduje się w złotym, błyszczącym kartoniku z napisem Beyon Flawless. Sama paleta wykonana jest z czarnego plastiku i w środku ma duże lusterko. Tą ciężko się niestety otwiera. 

Jak wspominałam dominują tu cienie błyszczące. Są one jednak bardziej perłowe, niż brokatowe, więc efekt nie jest tandetny. Jest kilka cieni bardziej matowych. Niektóre cienie dają na powiece taki mokry efekt.

Paleta w typowo ciepłych kolorach. Mamy tutaj różne odcienie brązu, złota, różu. W ostatnim rządku mamy srebrny cień z pięknym wykończeniem, dwa cienie granatowe i czerń.



Niektóre cienie są na pigmentowane lepiej, inne mniej. Szczególnie róże na powiece są dosyć transparentne i więcej dają blasku niż samego koloru.

Cienie się bardzo łatwo blendują. Tak naprawdę można mieszać je wszystkie.
Nie robią na powiece plam, więc niby dla początkujących osób jak ja jest to dobre, ale niektóre cienie bardzo się zlewają na powiece.


Kupując ją zależało mi głownie na naturalnych, codziennych odcieniach nude, które ''wtopią'' się w makijaż, który staram się aby zrobić go szybko i sprawnie codzienie rano. Dlatego też paletka jest  idealna do codziennego makijażu, posiada ładne, naturalne kolory oraz część wieczorowych, bardziej wyrazistych i błyszczących. Plus za różne odcienie jednego koloru, maty i połyski, które można fajnie mieszać i blendować. Niestety z trwałością pigmentu jest gorzej choć mnie to wystarcza, nie roluje się, poprostu wraz z upływem dnia przeciera się.
Osobiście bardzo przypadła mi do gustu

______________________________________
cena: ok. 39zł
Jak wam się podobają odcienie?
Jaka jest wasza ulubiona paleta cieni, którą używacie na codzień?


CONVERSATION

6 komentarze:

  1. Lubię kosmetyki tej marki :) Mam kilka paletek od nich i są ok. Co do ceny to świetna na taką ilość kolorków. Paletka z całą pewnością w moim guście, bo uwielbiam nudziaki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam palet cieni tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak najbardziej się zgadzam z faktem, że cienie do powiek od Makeup Revolution są świetne. Po przeczytaniu artykułu https://zwierciadlo.pl/moda-i-uroda/makeup-revolution-i-jesienne-barwy-w-makijazu-monochromatycznym-wpisz-sie-w-trendy postanowiłam sama sobie zrobić makijaż jesienny i wyszło pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. super, wiele ciekawych produktów do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam okazję przetestować tę paletkę i dla mnie ma ona wiele ciekawych odcieni, dużo osób znajdzie tam coś dla siebie ale słuszna uwaga z tymi różami. Myslałam, że tylko ja miałam wrażenie ze te róże są jakby przeźroczyste ;)

    OdpowiedzUsuń