Mamą być ... :)



Po krótkiej przerwie, czas na ogromne zmiany, które nastąpiły nie tylko w moim życiu ale i również tutaj na blogu!:) Macierzyństwo to piękny stan, który sprawił, że nie tylko życie obróciło się o 180 stopni ale ten czas zainspirował mnie także do małych zmian również na blogu. Chciałabym podążać nie tylko za nowościami wśród produktów kosmetycznych ale i od dziś zacznę podążać także za kolorowym światem maluszków. Być może czymś was zainteresuje, może sama czymś się zainspiruję i będę chciała się tym z wami podzielić 

Blog rozszerzy się o wpisy dotyczące ciekawych gadżetów, dodatków, oraz wszelkiego rodzaju produktów dla dzieci. Mam zamiar pokazać wam pozytywne strony macierzyństwa. Mamy, które wychowują swoje maluchy, z pewnością wiedzą jaką radość sprawia nam kupowanie dodatków do pokoju maleństwa, ubieraniu ich, dobieraniu najlepszych dla nich produktów pielęgnacyjnych i nie tylko!

Ciekawa jestem czy spodobają wam się obecne zmiany i mam nadzieję, że zostaniecie z nami na dłużej :) Po dłuższej przerwie wracam, a właściwie wracamy z nowymi pomysłami :) 


Nasz synek jest już na świecie, właśnie kończy 3 miesiące i mam nadzieję, że pomoże mi dzielić się tutaj ciekawostkami z jego dzieciństwa :)





CONVERSATION

1 komentarze:

  1. Nice post!! Your blog is interesting!!

    I follow you. Mind following back?

    http://asweetwoorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń