Aussie 3 minute Miracle Mois. Niesamowita moc oleju Macadamia!



Aussie, kultowa australijska marka, która podbiła serca i włosy milionów kobiet na świecie, dostępna także w polsce!


Szampony i odżywki aussie NAWILŻajĄ i chronią nawet ZNISZCZONE włosy. 



Linie i produkty marki Aussie:
Miracle Moist dla suchych i zniszczonych włosów
Pierwszy krok do zniewalająco miękkich, cudownie odżywionych włosów. Formuła tych kosmetyków została wzbogacona australijskim olejkiem z orzechów makadamia.  Linia Aussie Miracle Moist pomaga intensywnie nawilżyć i wygładzić włosy, chroniąc kosmyki przed uszkodzeniami. Efekt? Włosy są miękkie w dotyku, lśniące, łatwiejsze w układaniu i gotowe na nowe wyzwania! 


3 Minute Miracle Reconstructor


To prawdziwy przebój Aussie. Ta unikalna intensywna odżywka zawiera Australian Balm Mint i pomaga zapanować nad niesfornymi czy słabymi kosmykami. Jej wyjątkowa formuła została opracowana po to, by pomóc intensywnie odbudować zniszczone włosy. Odżywka pomaga wygładzić szorstką powierzchnię włosa i przywrócić kosmykom gładkość, ułatwiając ich rozczesywanie i dodając niepowtarzalnego blasku. 


Colour Mate – uwielbiany przez włosy farbowane i niesforne


Pomaga włosom zachwycać blaskiem i soczystą barwą. Linia Aussie Colour Mate z ekstraktem z australijskiej dzikiej brzoskwini, która od setek lat znana jest z właściwości pielęgnacyjnych rdzennym mieszkańcom Australii, pomaga utrzymać włosy farbowane w doskonałej kondycji i pozwala zabłysnąć im nasyconą, soczystą barwą. 


Mega Instant do codziennego stosowania, by włosy były lekkie i lśniące.
Pozostawia włosy pełne życia i niesamowitego połysku, który nie ma sobie równych. Potrzebujesz szybkiego i dokładnego oczyszczenia? Aussie Mega Instant jest dla Ciebie!

Szampony i odżywki Aussie miracle mois dla suchych i zniszczonych włosów


Przyznaję, że z produktami Aussie mam do czynienia po raz drugi. Za pierwszym razem nie zawiodłam się, tak też było i tym razem. Pierwsze co przyciąga uwagę w produkcie to niesamowicie cudowny zapach zarówno odżywki jak i szamponu. Ta nuta zapachowa kojarzy mi się trochę z owocowym kiślem, świetne połączenie zapachów szczególnie dla włosów, wizytówki kobiet.  Tak czy siak to bardzo przyjemne uczucie utrzymujące się długo na włosach. Zapach to jednak nie wszystko, ważne jest również działanie obu produktów. Pod tym względem kosmetyki także nie zawodzą. Pielęgnacja włosów w tym przypadku to sama przyjemność. Po umyciu czuć bardzo dużą różnicę w teksturze, włosy są zdecydowanie miękkie, wygładzone i zregenerowane. Szampon dobrze się pieni, nie plącze włosów, więc mycie to sama przyjemność, uwielbiam ten moment kiedy włosy są odświeżone, lekkie i pachnące. 3 minutowa odżywka nadaje włosom zdrowego blasku, polecam ją również do włosów farbowanych. Uważam te produkty za jedne z najlepszych dostępnych na rynku i mogę je spokojnie porównać do innych, wyższych klasą produktów, które uważałam za najlepsze do tej pory. Niestety cena produktów Ausssie jest odrobinę wyższa od częściej kupowanych produktów jednak zdecydowanie jeżeli chodzi o efekty to nie mam żadnych zahamowań co do zakupu tego produktu!

Szampon przeznaczony jest do włosów suchych i zniszczonych. Zawiera ekstrakt z australijskich orzechów Macadamia. Nawilżająca formuła pozostawia włosy gładkie i błyszczące.





CONVERSATION

7 komentarze:

  1. Wiele już testowałam produktów marki Aussie, i szampony i odżywki, niestety moje włosy nie chcą podjąć z nimi współpracy. Myślałam, że odmienią moją pielęgnację, a miałam po ich używaniu same problemy. ; (

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie testowałam. Być może się skusze, kiedy wykończę już swoje zapasy.. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze nic z Aussie, ale składy raczej nie dla mnie. Jednak olej makadamia lubię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post. :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomimo tego, że nie przepadam z Aussie to wpis bardzo dobry i z chęcią przeczytałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam szczerze, że jeszcze nie miałam do czynienia z tą marką, ale 3 minutowa odżywka to kusząca sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odżywki i szampony z Aussie bardzo mi pomogły w pielęgnacji moich włosów, szczerze to... używałam wielu kosmetyków do włosów i ani razu nie sprzeciwiły się. Na każdy kosmetyk działają prawidłowo. Strasznie lubię moje włosy bo co bym nie kupiła one i tak się nie sprzeciwią. Wogule nie mam z nimi problemu. ;)

    OdpowiedzUsuń