Najnowszy podkład L'Oreal True Match Super-Blendable Foundation


nowość!

L'Oreal True Match

L'Oreal True Match Super-Blendable Foundation to nowy ulepszony podkład idealnie dopasowujący się do odcienia i struktury skóry. Zawiera szereg olejków eterycznych i składników nawilżających, a także mineralne pigmenty dopasowujące się do koloru skóry.

Efekt

Dzięki L'Oreal True Match skóra staje się perfekcyjnie wygładzona, a cera gładka w dotyku. Koloryt skóry zostaje wyrównany, a wyjątkowa kremowa konsystencja pozwala na idealne rozprowadzenie podkładu na twarzy. Dostępny w szerokiej gamie kolorystycznej.


 





Moja opinia:

Odcień i zastosowanie:
L'Oreal True Match dostępny w 9 odcieniach kolorystycznych, w tym o odcieniach naturalnych: jeden z najjaśniejszych 1.N Ivory, średni: 2.N Vanilla oraz ciemny 3.R/3.C. Nie sądziłam, że przy mojej jasnej karnacji skorzystam na przyszłość akurat z dwóch odcieni, jednak tak się dzieje, że latem (akurat teraz mamy idealny na to dowód) skóra pod wpływem słońca jest ciemniejsza, przybiera bardziej promienny wygląd, o wiele ładniejszy niż zimą :) W tym przypadku nie mam wątpliwości, że każda z nas znajdzie coś jak najbardziej zbliżonego do koloru swojej skóry. Do pierwszych testów zastosowałam podkład w odcieniu 2.Vanilla, który zasadniczo o innej porze roku byłby dla mnie za ciemny, jednak latem spisuje się idealnie. Odcień zaraz po aplikacji na twarz ładnie dopasowuje się do koloru cery, nie jest sztuczny, przeciwnie nadaje naturalny efekt. 
Już jedna warstwa podkładu wygląda dobrze na buzi, kryje mniejsze zaczerwienienia i dobrze się przyjmuje na skórze. Z przyzwyczajenia zawsze kładę dwie, cienkie warstwy podkładu na twarz, tak więc pełny efekt widoczny jest na zdjęciach. Osobiście z efektów jestem baaardzo zadowolona, nie każdy podkład tak ładnie dopasowuje się do cery, nadaje jej naturalnego blasku i ładnego krycia. Efekty widoczne są gołym okiem, podkład radzi sobie z pokryciem niedoskonałości oraz piegów. Co ważne, nie uwydatnia skórek, nie wysusza skóry, przeciwnie delikatnie ją nabłyszcza co w moim przypadku przyjęło się to dość pozytywnie. Na zimę przy jasnej karnacji z pewnością sprawdzi się u mnie standardowo naturalny odcień 1.N Ivory :)

Konsystencja: dość rzadka, ale na tyle aby kryć niedoskonałości i dokładnie rozprowadzić się po skórze. Optymalna nawet na letnią porę roku, nie spływa, nie nadaje efektu maski i nie nadaje uczucia ciężkiej skóry.

Opakowanie: Szklane opakowanie, nieco różniące się od poprzedniej wersji. Tym razem flakonik jest kwadratowy, ze srebrną obramówką, zawiera również ułatwiającą aplikację pompkę.


 odcień N.2 Vanilla




 




 odcień N.2 Vanilla
 

CONVERSATION

15 komentarze:

  1. Nie jesteś pierwszą blogerką u której widzę ten podkład i to cudowne pudełeczko :) Sama chciałabym przetestować takie cudeńka :) Poprzednia formuła tego podkładu strasznie wysuszała moją skórę, ciekawe jak jest z tą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawi mnie ten podkład. .
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze mówiąc nigdy nie miałam podkładu z L'oreal,jakoś mnie do siebie nie przekonują.

    OdpowiedzUsuń
  4. na Twojej skórze wygląda bosko ! ale na mojej juz by oewnie inny efekt byl

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie się prezentuje :D aż nabrałam na niego ochoty :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się jasny odcień.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie się prezentuje na skórze, jestem ciekawa jak jak wyglądał by u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda idealnie na buzi :P
    dla mnie już widzę jedynaczka by była idealna :P

    OdpowiedzUsuń
  9. efekt jest cudowny potwierdzam na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo żałuję, że firma loreal wprowadziła do polski odcienie ciepłe i zimne dopiero w odcieniach numer 3 :( 1 i 2 w ciepłych odcieniach byłaby ideałem dla mnie, a nie wiem czy chce mi się go zamawiać na ebay.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello! I've been reading your site for a while now and finally got the courage to go ahead and give you a shout out from Dallas Texas!
    Just wanted to tell you keep up the great job!

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello, I enjoy reading through your article post. I wanted to write a little comment to support you.

    OdpowiedzUsuń