Shiny Box lipiec 2013

 Ciekawe co kryje dla nas Shiny Box w miesiącu lipiec 2013? Dla mnie jest to zawsze wielka niewiadoma ale lubię tę niewiedzę, którą później mogę przekazać również wam;) Wiem, że nie jedna z was zastanawia się nad zakupem/wymianą gwiazdek tak więc prezentuję co znajduje się w środku w tym miesiącu.

W tym miesiącu testuję:
  • PRODUKTY WIBO: LAKIER DO PAZNOKCI perłowy róż ORAZ CIENIE DO POWIEK odcienie granatu, niebieskiego
  • GRASHKA BAZA POD CIENIE I DO UST ORAZ CIEŃ DO POWIEK buraczkowy brąz
  • URIAGE WODA TERMALNA, KREM 
  • L'OCCITANE ŻEL POD PRYSZNIC, BALSAM DO CIAŁA



Pierwsze wrażenie: Powiem tak, spodziewałam się czegoś nowszego (powtarzające się produkty z poprzednich boxów) choć, jedna z firm już mnie mile zaskoczyła;) Nie wszystko mi podpasywało ze względu na odcienie ale część z nich również dopiero poznam więc jest to jedna niewiadoma, a nóż, widelec może się polubimy;)


http://shinybox.pl/images/mainBg2.png?1

CONVERSATION

16 komentarze:

  1. Nie przypadła mi ta zawartość do gustu.. .Właśnie czasami mam ochotę zamówić takie pudełko ale jakbym dostała taką zawartość, chyba bym się popłakała...
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze najbardziej ciekawi mnie ta baza a widzę że cienie jakoś w innej tonacji kolorystycznej niż u innych dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam takie odczucie podobne do twojego. Nie do końca okej ale też nie najgorzej.

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się podoba to pudełko :D

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna paczka! :)
    ten żel jest ponoś świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uriage ma swietne wody termalne ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie fajne jest to pudełko shinyboxa :) z chęcią bym przygarneła wode termalną :) długo na nią poluje, ale zawsze jest jakiś inny wydatek...

    OdpowiedzUsuń
  8. woda termalna może być ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie w sumie nic prócz lakieru z Wibo nie zainteresowało

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi there, after reading this amazing piece of writing i am also delighted to share my knowledge here with colleagues.


    Here is my webpage - paid survey

    OdpowiedzUsuń
  11. What's up everyone, it's my first pay a visit at this web page, and piece of writing
    is truly fruitful for me, keep up posting such articles or
    reviews.

    Also visit my site: ChasityYGradney

    OdpowiedzUsuń
  12. Spot on with this write-up, I truly think this amazing
    site needs a great deal more attention. I'll probably be back again to
    read more, thanks for the information!

    Feel free to visit my site ... ClayNReidherd

    OdpowiedzUsuń
  13. It is not my first time to go to see this web site, i am visiting this
    web site dailly and get pleasant data from here every day.


    Have a look at my page - SavannaCBurrow

    OdpowiedzUsuń