Recenzja Shiny box - Styczeń

Czas na recenzję karnawałowego Shiny box. Styczniowe pudełko zawierało 5 produktów z czego, aż 3 pełnowymiarowe! Cieszy zawartością, bo dawno nie znalazłam w nim ciekawych kosmetyków dla siebie tak jak teraz. Szczególnie mówię tu o pielęgnacji twarzy i włosów;) 


Test dotyczył produktów: szamponu (1) i odżywki (5) Shwarzkopf dzięki którym powinny nabrać blasku, wzmocnienia i miękkości, błyszczyk Lumene (2) ,
produkty Dermedic: żel do mycia twarzy (4) Normativ oraz tonik oczyszczający (3) Acneexpert (produkty pełnowymiarowe) ! Z tych ostatnich jestem zadowolona najbardziej bo lubię dbać o cerę. 


1. BC Olil MIrcale Shwarzkopf szampon do włosów. Opinia: Szczerze, poprzez 2 użycia (próbka) nie miałam okazji poznać tego produktu zbyt dobrze. Miał on za zadanie nadać blasku włosom i hmm, zbyt dużych zmian nie zauważyłam. Moje włosy wymagają szczególnej pielęgnacji po farbowaniu czy prostowaniu. Jednak produkt ten nie zachwycił mnie do końca. Sama konsystencja jak najbardziej na plus. Zapach ok, dobrze się pieni. Ocena: 3/5

2.  Lumene Błyszczyk bardzo przypał mi do gustu ze względu na małą pojemność (bardzo rzadko zużywam je go końca) oraz kolor! Aplikacja bez problemów, bardzo łatwo się nakłada i ma piękny jasno różowy kolor, nie za sztuczny, w sam raz;) Ocena 6/5 !

 3. Tonik oczyszczający do twarzy Dermedic Acneexpert. Opinia: Bardzo dobrze oczyszcza twarz, podkład schodzi idealnie, odświeża skórę, nie ma nieprzyjemnego zapachu. Nie wywołuje również żadnych reakcji alergicznych. Mogę go spokojnie polecić do codziennego stosowania. Ocena: 5/5

4. Normativ żel do mycia twarzy. Opinia: Bardzo delikatny produkt, ze względu na przeznaczenie do skóry bardzo wrażliwej. Konsystencja produktu: bardzo rzadka, do mycia nawilżonej wcześniej twarzy. Po umyciu lekko wysusza twarz więc niezbędne jest w tym przypadku nałożenie kremu, bynajmniej w moim przypadku mieszanej cery. Efekt: nawilżona skóra i ładnie oczyszczona, jednak częściej stosuję peelingi aby dogłębnie oczyścić niedoskonałości. Ocena: 4/5

5. BC Oil Mircale Odżywka do włosów. Ma za zdanie wzmocnić włosy i nadać im blasku. Lubię produkty, które zawierają w sobie olejki, pomaga to uniknąć łamliwości włosom dlatego też bardzo się ucieszyłam. Ciężko mi jednak stwierdzić działanie całego produktu po próbce jednorazowej. Produkt nawilża, ułatwia rozczesywanie włosów. Po jednym zastosowaniu nie były one nabłyszczone ani wzmocnione ale myślę, że po kilku razach mogłoby się to zmienić;) Ocena: 4/5



CONVERSATION

8 komentarze:

  1. Jakiś super - specjalny,to ten BOX nie był,zobaczymy co wymyślą w obecnym miesiącu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny ten błyszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jestem ciekawa, czy otworze kiedyś to pudełko i powiem WOW :) może w lutym na walentynki dostaniemy czerwoną pomadkę, albo tusz do rzęs? a może perfumy? pomarzyć można :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta odżywka wydaje mi się ciekawa :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie chyba nic z tego nie przydałoby się, więc dobrze, ze nie kupuję boxów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam alternatywę do shiny ; ) można zbierać punkty tak samo jak tam potem wymieniać na kosmetyki i inne. http://guuli.pl/index.php?option=com_user&view=login&ref=15365

    OdpowiedzUsuń
  7. This article will assist the internet visitors for creating new
    website or even a weblog from start to end.

    Here is my page - free music downloads (twitter.com)

    OdpowiedzUsuń
  8. In Deutschland ist es nicht möglich, Tieren auf direktem Wege etwas zu vererben.

    my site - alltags englisch online

    OdpowiedzUsuń